خبرگزاری کار ایران

رمضانی: سپیدرود را بردیم تا بوستانی برگردد / چرا نباید برای بقا در لیگ امید داشته باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۰۶

بازیکن تیم استقلال خوزستان می‌گوید آنها هنوز برای ماندن در لیگ برتر امید دارند.

مجتبی رمضانی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، بعد از مدت‌ها هم قسم شده بودیم که به جدول برگردیم چون می‌دانستیم با این برد می‌توانیم به شرایط خوبی از نظر روحی برسیم. این برد در خانه سپیدرود بود و امیدواریم تداوم داشته باشد تا به جایگاه‌های بالاتر برسیم.

او ادامه داد: چرا نباید امید داشته باشیم؟ هرکس می‌گوید استقلال خوزستان سقوط کرده و کارش تمام شده باید نگاه کند چند هفته دیگر به پایان مسابقات باقی مانده است. با تیم‌هایی که در رده‌های بالاتر از ما در پایین جدول حضور دارند در خانه خودمان بازی داریم و امیدواریم که نتیجه بگیریم و برای ما هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

رمضانی درباره درگیری که در پایان بازی با سپیدرود اتفاق افتاد گفت: بعد از بازی همه با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که چرا اخراج شدی؟ من دقیقه 25 کارت زرد گرفتم و در جریان درگیری هم دخالتی نداشتم که به اشتباه اعلام شده بود دومین کارت زرد را گرفتم و اخراج شدم. تنشی در وسط زمین ایجاد شد و چون شرایط به ضرر آنها بود و شکست خورده بودند، عصبانی بودند و از کوره در رفتند. من در متن قضیه نبودم و گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که من در این درگیری هیچ کاره بوده‌ام. به نظرم کارت قرمز را به شماره 30 ما نشان داده و چون شماره 20 می‌پوشم به خاطر تشابهی که بوده فکر کرده‌اند من کارت گرفته‌ام. 

بازیکن استقلال خوزستان در این باره که شادی گل رامین داوودی به مذاق طرفداران سپیدرود خوش نیامده بود، گفت: شرایط ما هم دقیقا مشابه همان چیزی است که سپیدرود تجربه می‌کند. حتی آنها در جدول از ما بالاتر هستند. بازی در زمین حریف با این شرایط در خانه خودش برای ما شش امتیازی بود. خوشحالی کردیم و تنش ایجاد شد اما این فوتبال است و به هر حال پیروزی خوشحالی دارد. آنها حساس شدند و عصبانی بودند اما هرگز قصد بی احترامی نداشتیم. به خاطر فشار روانی که روی ما بود رامین چنین شادی گلی داشته و دوباره می‌گویم که قصد بی احترامی نبود.

رمضانی درخصوص شرایط مالی استقلال خوزستان گفت: ما در اول فصل مبلغ قرارداهایمان مانند تیم‌های دیگر آنقدر بالا نبود ولی 50 درصد دریافت کردیم و تا نیم فصل به این صورت پرداخت شد. یکسری مشکلاتی در همه باشگاه‌ها وجود دارد و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم. 

بازیکن استقلال درباره جدایی کریم بوستانی و مربیگری کریم قنبری گفت:‌ از نظر ما رفتن آقای بوستانی هنوز قطعی نشده است، یکسری صحبت‌ها بوده و ایشان شفاهی استعفا دادند. ما این بازی را هم بردیم که شرایط بهتر شود و ایشان به تیم برگردند تا اتفاقاتی خوبی برای فوتبال خوزستان بیفتد. ایشان برای تیم خیلی زحمت کشیده است و دوست داریم که دوباره به تیم برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز