خبرگزاری کار ایران

جوادی: می‌توانستم مدال خوشرنگ‌تری کسب نمایم

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۶۲۸

پریسا جوادی تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم گفت: در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و در حضور تکواندوکاران قدرتمند موفق شدم عنوان نایب قهرمانی را کسب نمایم اما می‌توانستم مدال خوشرنگ‌تری بدست آورم.

به گزارش ایلنا، پریسا جوادی تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم کشورمان موفق شد در سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 بر سکوی نایب قهرمانی بایستد. وی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: سطح فنی این رقابت‌ها با حضور کشورهای مدعی همچون چین، کره‌جنوبی، ازبکستان و ...بسیار بالا بود و مبارزات سنگینی را پشت سر گذاشتم.

وی در ادامه افزود: دو حریف نخست من از ایران بود که پیش از این نیز با آنها مبارزه داشتم؛ در ادامه به مصاف نماینده قدرتمند ازبکستان رفتم و فینال نیز با هوگوپوش چین که برنز جهان، بازی‌های آسیایی و طلا قهرمانی آسیا را در کارنامه داشت دیدار کردم و متاسفانه نتیجه را واگذار کردم.

جوادی تصریح کرد: پیکار با این هوگوپوش تا لحظات پایانی به صورت تنگاتنگ پیش می‌رفت تنها یک لحظه مبارزات از دستم خارج شد و نتیجه را واگذار کردم؛ می‌توانستم مدال خوشرنگ‌تری کسب نمایم.

نماینده وزن 62- کیلوگرم در پایان گفت: در مسابقات جام فجر در همین وزن مبارزه می‌کنم و تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا در این رقابت‌ها مدال طلا کسب نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز