خبرگزاری کار ایران

ادارات آبیک مکلف به اختصاص مکان به ستاد نوروزی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۹۰

فرماندار شهرستان آبیک گفت: تمام دستگاه‌های شهرستان آبیک مکلف هستند یک مکان برای ایام تعطیلات نوروزی در اختیار ستاد نوروزی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک اظهار کرد: با همکاری خانواده خیر مرحوم سمائیان ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی شهرستان آبیک آغاز شده که بر اساس استانداردها، بسیار شکیل و مستحکم احداث می‌شود.

وی به برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در هفته آینده اشاره کرد و افزود: لازم است در این جشنواره از خیرانی که طی سال‌های اخیر در احداث فضاهای آموزشی در شهرستان آبیک نقش ایفا کرده‌اند و فراموش شده‌اند، دعوت به عمل آمده و برای آنان کرامت قائل شده و تجلیل کنیم.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به برگزاری بزرگداشت شهیدان و شهدای دانش‌آموز ویژه بهمن بیگ‌زاده در اردیبشهت ماه سال آینده ادامه داد: تمام مسئولان دستگاه‌های مربوطه باید در برگزاری این برنامه حمایت و مساعدت لازم را داشته باشند تا بزرگداشت در شأن شهدا به ویژه شهید دانش‌آموز 13 ساله بیگ‌زاده برگزار شود.

این مسئول آماده‌سازی اسکان‌های اداره آموزش و پرورش برای مسافران نوروزی تاکید و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های شهرستان آبیک مکلف هستند یک مکان در ایام تعطیلات نوروزی در اختیار ستاد نوروزی قرار دهند تا مردم و مسافران نوروزی استفاده کرده و از این شهرستان خاطره خوشی در اذهانشان باقی بماند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: ظرفیت‌ها و شاکله‌های موجود در شهرستان آبیک پررنگ‌تر از جاهای دیگر است که می‌توان به نقش و سهم این شهرستان در تولید تخم‌مرغ، گوشت سفید، شیر، قارچ و غیره اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز