خبرگزاری کار ایران

نفرات کیک بوکسینگ واکو گیلان در مسابقات کشوری انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۲۹۵

مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکو گیلان گفت: اعضای تیم کیک بوکسینگ واکو این استان برای حضوری در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، عباس گیاهی در حاشیه برگزاری آخرین مرحله از اردوی انتخابی این تیم که به میزبانی آستانه اشرفیه برگزار شد، گفت: برای انتخاب نفرات برتر تیم کیک بوکسینگ واکو گیلان، سه اردوی انتخابی ( دو مرحله به میزبانی رشت و یک مرحله به میزبانی آستانه اشرفیه ) برگزار شده است.

وی ادامه داد: اردوهای انتخابی تیم کیک بوکسینگ واکو گیلان با حضور 78 ورزشکار از شهرهای آستانه اشرفیه ، رشت ، لاهیجان ، زیباکنار ، بندرکیاشهر ، شفت ، بندرانزلی ، چابکسر و کلاچای برگزار و 36 نفر از این ورزشکاران شامل 19 نفر رینگی ، 13 نفر تاتامی و چهار نفر موزیکال برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که قرار است 23 و 24 اسفندماه امسال در استان کرمان برگزار شود، انتخاب شدند.

گیاهی با اشاره به شرایط خوب تیم کیک بوکسینگ واکو استان گفت: در اردوی انتخابی تیم کیک بوکسینگ واکو گیلان ، قهرمانان استانی ، کشوری و ملی همچون سید داوود موسوی ، اسماعیل مشتاق طلب ، امید نصرتی ، حمید گرفمی حضور داشتند و تیم گیلان، یکی از شانس های کسب مقام های برتر در مسابقات است.
 
وی با یادآوری اینکه مسابقات انتخابی تیم کیک بوکسینگ واکو استان با حمایت و همکاری هیأت انجمن های ورزشی گیلان برگزار شده، نبود اسپانسر و حمایت کننده مالی را یکی از مشکلات تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور ذکر کرد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز