خبرگزاری کار ایران

قرعه‌کشی مسابقات پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۱۷۱

مراسم قرعه‌کشی پیکار پاراتکواندو در سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا 2019 عصر روز گذشته (شنبه – 11 اسفندماه) در سالن کنفرانس هتل "ایران" جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مبارزات زنان و مردان پاراتکواندوکار در سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی امروز (یکشنبه – 12 اسفندماه) با حضور 28 تکواندوکار از 4 کشور اوکراین، ایران، روسیه و هند در مجموعه ورزشی المپیک برگزار می‌شود.

جلسه سرپرستان تیم‌ها و مراسم قرعه کشی رقابت‌های پاراتکواندو عصر روز گذشته(جمعه – 10 اسفندماه) با حضور «جونگ هون کیم» دبیر اتحادیه تکواندو آسیا، «سانگ چئون کیم» رییس کمیته فنی و توسعه اتحادیه تکواندو آسیا به عنوان ناظر فنی مسابقات و سرپرستان کشورهای حاضر در این رویداد در سالن کنفرانس هتل "ایران" جزیره کیش برگزار شد و تکواندوکاران حریفان خود را شناختند.

رقابت‌های پاراتکواندو در گروه مردان در اوزان 61-، 75- و 75+ کیلوگرم و در گروه زنان در اوزان 49-، 58- و 58+ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ رقابت های پاراتکواندو G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز