خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۸۶

روز چهارشنبه 8 اسفند ماه تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با هدف استفاده از امکانات تحقیقاتی طرفین به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا از پژوهشگاه صنعت نفت، همکاری در مدل‌سازی، استاندارد‌سازی، مشاوره صنعتی و انتقال فناوری‌های جدید و اجرای مشترک پروژه‌ در حوزه صنایع نفت ساختمان از مهم‌ترین موضوعات این تفاهم‌نامه محسوب می‌شود.

برگزاری دوره‌های علمی، آموزشی مشترک، بهره‌گیری از امکانات آموزشی- پژوهشی موجود در آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده‌ها نیز از دیگر موضوعاتی است که قرار است طی این تفاهم‌نامه مورد بررسی قرار گیرد.

از دیگر موارد مفاد این همکاری می‌توان به موضوعاتی نظیر همکاری در برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی در حوزه صنایع نفت و شاختمان و پشتیبانی از سمینار‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های علمی- تخصصی مشترک اشاره کرد.

بر پایه این گزارش همکاری مشترک پژوهشگاه و سازمان در زمینه اقتصاد دانش بنیان و برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارت آموزی جهت کارکنان و اعضاء در این تفاهم‌نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

گفتنی است این تفاهم‌نامه میان جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و فرج‌اله رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پژوهشگاه به امضاء رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز