خبرگزاری کار ایران

پیش‌بازی نساجی مازندران - نفت مسجدسلیمان / جدال‌ تیم‌های شمال و جنوب در شهید وطنی

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۴۵۴

در آخرین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز تیم‌های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم خواهندرفت.

به گزارش ایلنا، دو تیم تاکنون 11 بار با هم بازی کرده‌اند که نساجی 6 برد و نفت 3 برد در کارنامه دارد. هر دو تیم فصل قبل از رقابت‌های لیگ دسته اول به لیگ‌ برتر صعود کردند و تا اینجای فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته‌اند. 

نساجی با کسب 21 امتیاز در رده‌ نهم جدول قرار دارد. نفتی‌‌ها نیز تا به اینجای فصل 17 امتیاز کسب کردند و با فاصله‌ 5 امتیازی نسبت به منطقه‌ خطر امید زیادی به بقا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دارند. 

هر دو تیم در هفته‌ قبل نتایج خوبی گرفتند و با آمادگی بالایی وارد این بازی خواهند شد. نساجی موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تیم آماده‌ فولاد را با نتیجه‌ دو بر صفر شکست دهد. نفت مسجد سلیمان هم در خانه با متوقف کردن پرسپولیس مدعی یک امتیاز ارزشمند را به دست‌آورد. 

بازی رفت دو تیم با تگ گل علی اصغر آشوری به سود نساجی به پایان رسید تا آن‌ها اولین برد خود در تاریخ لیگ برتر را تجربه کنند. مطمئنا این بازی برای شاگردان مجید جلالی نسبت به بازی رفت دشوارتر خواهد بود چرا که آن‌ها محمد آبشک را به علت محرومیت در اختیار ندارند و علاوه بر آن محمد عباس‌زاده، حمیدرضا دیوسالار و مهرداد عبدی نیز به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند. 

سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. نفت برای زیاد کردن فاصله‌ خود با تیم‌های قعرنشین و نساجی نیز برای نزدیک شدن به تیم‌های بالای جدول وارد این بازی خواهند شد. شاید دیدار حساس سپاهان – تراکتورسازی همه‌ توجهات را به سمت خود جلب کند اما دیدار نفت مسجد سلیمان و نساجی را نیز نباید فراموش کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز