خبرگزاری کار ایران

مهاجری: باد اجازه نداد دو تیم بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۷۳

سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: قبلا بازیکنی با ۲۰۰ هزار دلار به ایران می‌آمد، هزینه‌اش ۶۰۰ میلیون تومان می‌شد، اما با دلار امروز مبلغ دو نیم میلیارد می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی کیفیت نداشت و دلیلی اصلی هم شرایط جوی بود که باد اجازه نمی‌داد کارکنیم. دو تیم هر زمان می‌خواستند بازی را شکل بدهند، باد نمی‌گذاشت. در روزی که شرایط برایمان سخت بود، توانستیم یک امتیاز از تیم شایسته ذوب‌آهن بگیریم. این‌یک امتیاز می‌تواند پس از بازی با پیکان اعتمادبه‌نفس ما را برگرداند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد هدف‌گذاری تیمش عنوان کرد: هنوز هدفی برای سال آینده نداریم. مالک باشگاه تیم‌داری می‌کند، اما برای اینکه بحث‌های دیگری پیش نیاید، باید به یک هلدینگ مستقل برای سال دیگر منتقل شود. با این داشته‌ها در خط حمله، محدودیت داریم و بازیکنی در نیم فصل دوم نداشتیم که شرایط را تغییر بدهد. سه مهره اصلی تیم را نیز از دست دادیم. تنها هدف‌گذاری‌مان این است که فوتبالی خوبی انجام دهیم. تا اینجا نتایج بدی نگرفته‌ایم و امیدوارم در پایان فصل، در بین ۸ تیم قرار بگیریم.

مهاجری ادامه داد: قبلا بازیکنی با ۲۰۰ هزار دلار به ایران می‌آمد، هزینه‌اش ۶۰۰ میلیون تومان می‌شد، اما با دلار امروز مبلغ دو نیم میلیارد می‌شود. همین مسئله کار ما را برای آوردن بازیکن شایسته سخت می‌کند. بازیکنانی که می‌توانستند خلاقیت داشته باشند نیز، از ایران رفته‌اند. ۱۰،۱۲ مهاجم ما در خارج از کشور بازی می‌کنند. به همین خاطر، مهاجم درجه یک نداریم. شما به تیم‌های ما در ایران نگاه کنید که چند تیم به پایه توجه می‌کنند؟ اگر به فوتبال پایه توجه شود، در این شرایط سخت اقتصادی می‌توانند بازیکن تولید کرده و مصرف کنند.

وی در رابطه با داوری دیدار امروز تصریح کرد: داوری مشکلی نبود و قضاوت برای او نیز سخت بود. بازی مستقیم در جریان بود و برای قضاوت از نظر فیزیکی سخت بود، آن هم در روزی که داوری علیه ما دیده می‌شد. البته به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در رابطه با استقبال تماشاگران تبریزی عنوان کرد: اگر بتوانیم در نیم فصل دوم به لحاظ کسب نتیجه در بین ۴،۵ تیم نخست باشد و در نیمه بالای جدول باشیم. همان تعداد اندک تماشاگر تبریزی هم که امروز حمایت‌مان کردند، انگیزه بیشتری برای کار کردن می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز