خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

لزوم ایمنی بیشتر جاده ها در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۱۸

احمد حسین زادگان بر لزوم ایمنی بیشتر جاده ها در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حسین زادگان در جلسه شورای ترافیک استان با تاکید بر این که تصمیمات این شورا فوق العاده مهم است و بصورت مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط دارد، ابراز داشت: هرگونه سهل انگاری در این حوزه موجب خسارات و تحمیل هزینه های بسیار به جامعه و دولت می شود.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به عوارض اجتماعی ترافیک برای مردم، گفت: تصمیمات ما باید در جهت افزایش رضایتمندی و امید اجتماعی باشد.

استاندار با بیان این که به اندازه کافی مطالعات در این حوزه صورت گرفته است و آمارهای کمی و تحلیل های علمی از آن وجود دارد، عنوان کرد: دستگاه های فرهنگی، زمینه نقش آفرینی سمن ها و رسانه ها را برای فرهنگ سازی مسایل ترافیک فراهم کنند بنحوی که جامعه به درک عمیق از نتایج موثر و مثبت رعایت مسایل این حوزه دست پیدا کند.

استاندار مازندران جلسه شورای ترافیک را یکی از جلسات مهم شهرستان ها دانست و یادآور شد: مسایل حوزه راه با تمام ابعاد آن نگریسته و با جدیت، دقیق و علمی تصمیم سازی شود.

حسین زادگان با اشاره به آغاز طرح مازندران پاک بر پاکسازی حرایم جاده ها بصورت مستمر تاکید کرد و گفت: با برنامه و بصورت عملیاتی برای تعطیلات نوروز آمادگی کامل داشته باشید و برای کاهش سوانح بصورت مستمر بر جاده ها نظارت نمایید. میهمان داریم؛ باید ایمنی نوروزی جاده ها را افزایش دهید.

استاندار مازندران، تاکید کرد: پیش بینی می شود که امسال با افزایش مسافر در استان روبرو باشیم لذا ضرورت دارد با جدیت نسبت به افزایش جایگاه های سوخت خدمات دهنده در این ایام اهتمام شود تا با مشکل کمبود سوخت مواجه نشویم.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به این که رفتارهای رانندگی در جامعه نیازمند اصلاح و فرهنگ سازی است، افزود: یک روز بنام روز بدون حوادث رانندگی و روز احترام به حقوق عابر پیاده نامگذاری شود.

استاندار، بیان داشت: نقاط ضعف برنامه های حوزه ترافیک در سال گذشته احصا و تقویت و روی نقاط قوت تمرکز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز