خبرگزاری کار ایران

ظریف در جمع محققان برجسته علوم پزشکی:

امنیت خود را تولید می‌کنیم، مصرف نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۵۲

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: امنیت خود را تولید می‌کنیم، مصرف نمی‌کنیم، چرا اینقدر دشمنان از ایران نگران هستند، چون ما امنیت و پیشرفت خود را از درون می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ظریف در جمع صدها محقق برجسته علوم پزشکی کشور گفت: هم آنهایی که شیفته غرب‌اند گرفتار غرب محوری‌اند و هم آنهایی که غرب ستیز‌اند دچار گرفتاری هستند.

وی افزود: در جهان پساغربیِ امروز، منابع و مراکز قدرت متنوع و متکثر شده‌اند.

وزیر خارجه کشورمان ادامه داد: وجه ممیزه جمهوری اسلامی ایران استقلال آن است. استقلال یعنی امنیت، پیشرفت و توسعه‌مان درون‌زا است.

ظریف با اشاره به اینکه امنیت خود را تولید می‌کنیم، مصرف نمی‌کنیم، گفت: چرا اینقدر دشمنان از ایران نگران هستند، چون ما امنیت و پیشرفت خود را از درون می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد که تمام قدرت در آمریکا و اروپا جمع نشده است، گفت: خودباوریم و باور کردیم می‌توانیم و چون باور کردیم خیالمان از آینده راحت است.

ظریف تاکید کرد: در جهان پساغربی منابع تصمیم‌گیری و منابع قدرت متکثر شده است. منظور من از ورود به جهان پساغربی این نیست که من پیش‌بینی زوال آمریکا را می‌کنم. نه بلد هستم و نه درست است چنین سخنانی را مطرح کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز