خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خطاب به مدیران شهرستان :

تمامی ساز و کارها برای استقبال از گردشگران نوروزی فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۷۷

فرماندار شفت گفت: ساز و کارها برای استقبال از گردشگران نوروزی از سوی دستگاه های ذیربط فراهم شود.

به گزارش ایلنا از شفت، نشست شورای ترافیک، ستاد مدیریت پسماند و هماهنگی تسهیلات خدمات سفر شهرستان شفت به دلیل نزدیک‌شدن به سال نو با حضور مدیران دستگاه‌های ذیربط و به صورت همزمان در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

محمدرضا محسنی در این نشست بر توسعه زیرساخت های عمرانی و ارتباطی و ارتقای ایمنی راه های دسترسی به شهرستان شفت  تاکید کرد و افزود : طرح گسترش فضای شهری با ساخت بلوار در ورودی شهر شفت در حال پیگیری است که درامتداد پروژه راهسازی ملاسرا شفت می تواند اجرایی شود .

فرماندار شفت با بیان اینکه اتصال فضای شهری شفت به احمدسرگوراب با ساخت بلوار در مسیر روستای عثماوندان می تواند بر اقتصاد این محور گردشگری تاثیرگذار باشد افزود : شهرداران با همراهی دستگاه های ذیربط بسترهای لازم این طرح را فراهم کنند.

وی بر تقویت روشنایی معابر و پاکیزگی مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان شفت به ویژه در روزهای نوروز تاکید نمود و افزود : راهداری ، آشکار سازی نقاط حادثه خیز را در اولویت قرار دهد .

محسنی  با اشاره به اینکه اصلاح مهندسی معابر  تنها پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان شفت و با رعایت نکات ایمنی و دیدگاه کارشناسی پلیس راهور قابل اجرا است افزود : جایگاه دستگاه ها و مسوولیت های آنان در قانون مشخص شده و بایستی دقت قانونی معمول گردد.

فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفرهای نوروزی و ورود هزاران گردشگر و زایر به این شهرستان افزود : اداره حفاظت از محیط زیست و راهداری و با همکاری بخشداران ،شهرداران و دهیاران پاکسازی مسیرهای اصلی و ورودی شهرها و روستاها از زباله را مورد پیگیری قرار دهند ؛ هر چند  در این راستا نیازمند مشارکت های عمومی و نگاهی نو به محیط زیست هستیم که گام نخست آن آموزش و فرهنگ سازی است.

محسنی بر ایجاد فضای نشاط و شادابی برای مردم به ویژه در نوروز تاکید کرد و افزود : برگزاری جشنواره ها ، اجرای برنامه های آیینی نوروز ، دایر کردن نمایشگاهای صنایع دستی و برنامه های فرهنگی می تواند زمینه های معرفی بیش از پیش شهرستان شفت را فراهم آورد .

فرماندار شفت در ادامه به لزوم ساماندهی خانه مسافر ها و مراکز اسکان فرهنگیان اشاره و افزود : نظارت‌های صنفی و بازرسی های مشترک دستگاه های ذیربط در روزهای پایانی سال باید تشدید و بانک ها نیز در این ایام باید خدمات خود را تداوم و تسریع بخشند.

وی افزود : دستگاه‌های خدماتی باید برای روزهای نخست سال نو برنامه‌ریزی کنند و فهرست کشیک نوروزی را به دستگاه‌های ذیربط ارسال کنند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه هرگونه عملیات عمرانی دستگاه های ذیربط در شهرها و روستاهای این شهرستان باید تا 20 اسفند ماه متوقف و یا به پایان برسد تصریح کرد : ادامه عملیات اجرایی پروژه ها و طرح ها پس از تعطیلات و خروج گردشگران نوروزی قابل پیگیری است.

نماینده عالی دولت در شفت در پایان افزود: همه ساز و کارها برای استقبال از گردشگران نوروزی در این شهرستان باید فراهم شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز