خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد:

لزوم حمایت از بانوان کارآفرین جهت رشد ظرفیت اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۰۱

رئیس شورای شهر رشت بر لزوم حمایت از بانوان کارآفرین جهت رشد ظرفیت اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی در نشست با جمعی از زنان کارآفرین با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) با اشاره به این موضوع که زنان از بدو اسلام جایگاه ویژه ای در جامعه اسلامی داشتند بر لزوم حمایت از حضور زنان در جامعه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: برای من بسیار لذت بخش است که در فضای دشوار اقتصادی حاکم بر کشور بانوانی را این چنین پرانرژی و فعال در صحنه کسب و کار مشاهده می‌کنم که با توجه به مسئولیت‌های خود به عنوان یک زن در فضایی کاملا رقابتی با مردان موفق هستند.
 
علوی افزود: امروز مشکلات زنان کارآفرین را می‌توان به دو بخش استانی و ملی تقسیم کرد که در راستای پیگیری و رفع برخی از آنها همچون مسائل مربوط به تامین اجتماعی و بیمه باید رایزنی‌ها در سطوح بالا صورت گیرد ولی بسیاری از مشکلات دیگر با توجه ویژه و تلاش مضاعف مسئولان و همراهی بین دستگاهی قابل حل است.
 
وی با اشاره به طرح گیل بانو به عنوان یک طرح موفق در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار ابراز داشت، تاثیرات مثبت اجرای طرح مذکور نشان دهنده این مهم است که میتوان با همکاری سایر سازمانها و انجام این قبیل طرح ها و ایجاد بازارچه های دائمی برای بانوان جهت ارائه محصولات تولیدی خود از قبیل صنایع دستی و غیره از اقتصاد زن به عنوان رکن اصلی خانواده در شرایط کنونی حمایت کرد.
 
در این نشست صمدی نماینده سازمان فنی حرفه ای نیز با اشاره به تلاشها و موفقیت های بانوان حاضر در جلسه به عنوان کارآفرینان نمونه، جمع حاضر را بخش کوچکی از بانوان کارآفرین و فعال در حوزه اقتصاد و تولید معرفی کرد که با همکاری خانم ها تفضلی و رجبی نمایندگان محترم سازمان‌های میراث فرهنگی و گردشگری و صنعت، معدن و تجارت معرفی شدند.
 
در پایان رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اهدای لوح تقدیر از بانوان کارآفرین نمونه تقدیر کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز