خبرگزاری کار ایران

گزینه‌های قلعه‌نویی برای جانشینی آقایی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۱۱

سرمربی سپاهان در بازی با تراکتورسازی مدافع چپ خودش را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز جمعه در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدارهایش در نیم فصل دوم باید در تبریز میهمان تراکتورسازی باشد و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که یکی از مهره‌های کلیدی خود را به دلیل 4 اخطاره بودن در اختیار ندارد.

سعید آقایی، مدافع چپ سپاهان که حضور ثابتی در ترکیب این تیم داشت در بازی با پیکان با کارت زرد از سوی داور جریمه شد و دیدار با تراکتورسازی، تیم سابقش را از دست داد.

بدین ترتیب چینش ترکیب 11 نفره بازی با تراکتور و جانشینی آقایی در ترکیب یکی از معماهای سپاهان در این بازی است که قلعه‌نویی در موردش تصمیم خواهد گرفت.

در ترکیب سپاهان چند بازیکن هستند که می‌توانند به عنوان دفاع چپ به میدان بروند.

مهرداد محمدی، وینگر طلایی پوشان یکی از این نفرات است که قابلیت بازی در پست برادر خودش میلاد را دارد و در طول فصل هم یکی دو بار در این پست برای سپاهان به میدان رفته است و عملکرد خوبی داشته. محمدی در بازی هجومی موثر تر از بازی دفاعی است و حضورش در پست دفاع چپ تا حدی ریسکی است. از طرفی با انتقال این بازیکن از پست وینگر به خط دفاع، چیدمان هجومی تیم هم دستخوش تغییر می‌شود و احتمالا مثلث استنلی، قربانی، شهبارزاده بازی خواهند کرد و با جدایی ساسان انصاری گزینه دیگری در اختیار قلعه‌نویی نیست.

در صورتی که سرمربی سپاهان به گزینه‌های دیگری به جز محمدی برای دفاع چپ فکر کند، استفاده از حسن جعفریِ دفاع راست در پست دفاع چپ هم محتمل است. او هم در طول فصل سابقه بازی در این پست را برای دقایقی دارد.

گزینه دیگر قلعه‌نویی، مهدیزاده است که به تازگی به سپاهان پیوسته و هنوز برای تیمش بازی نکرده است. مهدیزاده نیم فصل نخست در تراکتورسازی بوده و با جو این تیم و فضای تبریز آشناست.

در نهایت آخرین گزینه مهدی رحیمی است که فصل گذشته زیر نظر کرانچار حتی در برخی دیدارها سعید آقایی را نیمکت نشین کرده ولی در فصل جاری حتی یک بار هم فرصت بازی پیدا نکرده است.

باید تا روز جمعه و اعلام ترکیب سپاهان صبر کرد تا مشخص شود تدبیر قلعه‌نویی برای مشکل ایجاد شده در ترکیب تیمش چیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز