خبرگزاری کار ایران

غلامی:‌ قدرتمندتر از قبل برمی‌گردم

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۳۹۴

هافبک ماشین سازی تبریز می‌گوید بعد از تعطیلات عید می‌تواند تمریناتش را آغاز کند و تصمیم دارد از ابتدای فصل بعدی دوباره به میادین برگردد.

توحید غلامی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتن کردن شماره 23 بازیکنان ماشین سازی تبریز در دیدار مقابل سپیدرود رشت در هفته هجدهم لیگ برتر برای حمایت از او که با توجه به مصدومیت تا پایان فصل جاری از شرایط مسابقه دور است، گفت:‌ بازیکنان به من لطف داشتند، از حمایت آنها ممنونم و این رفتارهای زیبا در ذهن من می‌ماند. برای آنها دعا می‌کنم در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب کنند تا من هم خوشحال باشم. در فوتبال ما چنین اتفاقاتی کم است و با چنین رفتاری از بچه‌ها سورپرایز شدم.

او ادامه داد: در حال حاضر وضعیت خوبی دارم از تبریز به تهران آمدم و زیر نظر دکتر نوروزی فیزیوتراپی را سپری می‌کنم. امکانات کلینیک استقلال نسبت به تبریز مناسب‌تر بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم به تهران بیایم. از دکتر کیهانی تشکر می‌کنم که زحمت عمل زانوی من را برعهده داشتند و پیگیر کارهای من بودند. بیشتر از همه ممنون علی کریمی هستم که عمل جراحی را با دکتر کیهانی هماهنگ کردند.

غلامی درباره شرایط آمادگی‌اش گفت: نزدیک به یک ماه از عمل جراحی می‌گذرد و شرایط خیلی خوبی دارم. در این مدت از بازیکنان ماشین سازی با ما تماس گرفتند، آقای مهاجری هم زنگ زدند از طرف باشگاه هم آقای خطیبی خیلی به من لطف داشتند و از همه آنها سپس گزارم. آقای نصیرزاده حق دارند، مشکلات زیادی دارند و با من تماسی نداشتند اما در چنین وضعیتی از ایشان انتظار ندارم چون که تلاش زیادی دارند تا وضعیت باشگاه را بهبود ببخشند. با این صورت قائم مقام باشگاه با من در تماس هستند و از ایشان هم ممنونم.

غلامی درباره اینکه چه زمانی می‌تواند به شرایط مسابقات برگردد، گفت: به امید خدا اگر همه چیز طبق روال عادی پیش برود برای فصل آینده به راحتی می‌توانم از اول فصل در خدمت تیم باشم. نزدیک 20 روز دیگر آقای کیهانی باید معاینه کنند و فکر کنم از بعد از عید می‌توانم تمرینات را شروع کنم. قدرتمندتر از قبل برمی‌گردم و امیدوارم که روزهای خوبی پیش رو داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز