خبرگزاری کار ایران

امیدوارم آقا جابر هر چه زودتر خوب شوند

واسعی: دخسوس می‌خواست از من انتقام بگیرد / می‌توانیم برای سهمیه آسیا بجنگیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۰۹۳

گلزن تیم پیکان که در بازی مقابل ماشین سازی تبریز به ناکامی 9 هفته‌ای در کسب پیروزی پایان داده می‌گوید سنگربان برزیلی ماشین سازی باید مقابل آنها اخراج می‌شد.

سعید واسعی در گفت و گو با ایلنا، درخصوص بازی برابر ماشین سازی تبریز گفت: بازی پر تنش اما خوبی بود و ماشین سازی شرایط خوبی داشت و خوشحالیم که توانستیم طلسم این 9 بازی را بشکنیم و بتوانیم با دست پر از این بازی خارج شویم.

او ادامه داد: به نوعی می‌توان گفت به بچه‌ها برخورده بود و بعد از  9 بازی نتیجه نگرفتن هم قسم شده بودیم که در این بازی بتوانیم این روند را پایان دهیم؛ لطف خدا شامل حال ما شد و با مهار پنالتی در دقیقه آخر توسط مهدی امینی دروازبان خوبمان که دومین بازی اش در لیگ بود توانستیم به پیروزی برسیم. درباره صحنه اعلام پنالتی بگویم که از پشت که صحنه را دیدم توپ به دست مگنو بازیکنمان خورد اما او صحنه و توپ را ندید و به واقع توپ به دست خورد نه اینکه عمدی در کار باشد.

بازیکن پیکان درباره خوشحالی دخسوس بعد از اعلام پنالتی گفت: دخسوس در یک صحنه گفت که در بازی قبلی من را از قصد زدی و از قصد توپ را به سر من کوبید که باید کارت قرمز می‌گرفت اما داور مراعات کرد و به او کارت زرد داد! در بازی قبل با دخسوس برخورد داشتم و در طول بازی مدام میگفت remember و سعی داشت به نوعی انتقام آن صحنه را بگیرد و این مساله در دقیقه حدود 80-85 اتفاق افتاد که داور مراعات کرد و اخراجش نکرد. من 4 سال پیش هم به دخسوس وقتی دروازه‌بان استقلال خوزستان بود نیز گل زدم و خوشبختانه دوباره قسمت شد این کار را بکنم و او می‌خواست هر طور شده تلافی کند.

مهاجم پیکان درخصوص همکاری با حسین فرکی گفت: بعد از مصدمیتی که هفته پنجم فصل گریبان گیرم شد و تا هفته چهاردهم نبودم و در تعطیلات نیم فصل از شدایط مسابقه هم دور شدم اما خدارو شکر توانستم گلزنی کنم و کسب 3 امتیاز که امر مهمی بود حاصل شد و با این برد احساس می‌کنم یک شوک جدید به تیم وارد شده و امیدوارم با این شوک بتوانیم در بازی سخت برابر پدیده نیز عملکرد مثبتی داشته باشیم. پدیده تیم شهر خودم است و آقا یحیی نیز با این تیم نتایج بسیار خوبی گرفته اما ما هم برای کسب 3 امتیاز پا به این مسابقه خواهیم گذاشت بتوانیم در این بازی خانگی 3 امتیاز را کسب کنیم.

او درباره جایگاه پیکان در جدول رده بندی اظهار داشت: ما یک بازی کمتر از فولاد هم داریم و امیدوارم در بازی با پدیده و سایپا بتوانیم موفق باشیم و من خوشبینم که حتی بتوانیم برای سهمیه آسیا بجنگیم چون ما خوب بازی می‌کنیم و نتایج بد ما به علت بد شانسی است.  

واسعی درباره اتفاقی که در تمرینات برای جابر انصاری رخ داد و فصل را با پاره شدن رباط صلیبی از دست داده بود، گفت: آقا جابر 2-3 روز با ما تمرین کرد و پس از آن در یک صحنه رباط صلیبی شان آسیب دید. شناخت زیادی از ایشان ندارم ولی امیدوارم به زودی به سلامتی کامل برسند چون تحمل مصدومیت واقعا سخت است و خودو قبلا این درد را تجربه کرده ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز