خبرگزاری کار ایران

امروز و در سالن کنفرانس هتل "ایران" جزیره کیش؛

مراسم قرعه کشی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا انجام شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۰۳۸

مراسم قرعه‌کشی نهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عصر امروز (دوشنبه – 6 اسفندماه) در سالن کنفرانس هتل "ایران" جزیره کیش برگزار و تکواندوکاران حاضر در این رویداد حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از ساعت 9:30 صبح فردا (سه‌شنبه - 7 اسفندماه) با حضور 77 تکواندوکار در قالب 11 تیم از کشورهای ایران (3 تیم/ شهرداری ورامین - دانشگاه آزاداسلامی - لوازم خانگی کن)، پاکستان (2 تیم/ الف و ب)، عراق (2 تیم/ پلیس - البصره)، عمان (2 تیم/ مجان - چلنجینگ تکواندو آکادمی) و سوریه (2 تیم/ باشگاه ایگل و سوریه) در مجموعه ورزشی "المپیک" جزیره کیش آغاز می‌شود.

جلسه سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی این رویداد ساعت 19 امروز (دوشنبه – 6 اسفندماه) با حضور «کی سوک لی» رییس اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، «جونگ هون کیم» دبیر اتحادیه تکواندو آسیا، «سانگ چئون کیم» رییس کمیته فنی و توسعه اتحادیه تکواندو آسیا به عنوان ناظر فنی مسابقات و سرپرستان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برپا شد و هوگوپوشان حاضر رقیبان خود را شناختند.

در ابتدای این مراسم سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: خوشبختانه در سال پیش از بازی‌های المپیک 2020 - توکیو موفق شدیم میزبانی سه رویداد مهم بین‌المللی را به میزبانی کشور عزیزمان کسب نماییم؛ هدف ما از برگزاری رقابت‌ها این بود تا شرایطی برای تکواندوکاران کشورهای آسیایی فراهم شده و جایگاه خود را در رنکینگ ارتقاء دهند.

وی افزود: تشکر می‌کنم از "کی سوک لی" رییس اتحادیه تکواندو آسیا که در کسب این سه رویداد کمک شایانی به ما نموده و شرایطی را فراهم کردند تا قهرمانان کشورهای قاره کهن بتوانند با حضور در این رقابت‌ها توانمندی خود را به نمایش بگذارند. برای همه شما آرزوی سربلندی دارم و تصاحب موفقیت‌های بزرگ تکواندو برای قاره کهن و پرافتخار آسیا در بازی‌های المپیک 2020 آرزو را می‌نمایم.

در ادامه کی سوک لی رییس اتحادیه تکواندو آسیا ضمن آرزوی موفقیت برای ایران در میزبانی این سه رویداد اظهار داشت: من برای پیشرفت تکواندو تلاش خود را به کار گرفتم و هرکسی باید به این رشته پرافتخار کمک نماید؛ مربیان نباید از این مهم غافل شوند که علاوه بر بحث فنی باید به جنبه اخلاقی تکواندوکاران نیز توجه نمایند. سال آینده بازی‌های المپیک را در پیش خواهیم داشت و برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.

این رقابت‌ها فردا در 8 وزن (54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم) و طی یک روز پیگیری خواهد شد. 

گفتنی است؛ مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز