خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

هشت دستگاه غلات مکنده در بندر چابهار به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۸۸۶

عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران، هشت دستگاه مکنده غلات به ارزش ۱۳ میلیون دلار و ظرفیت ۶۰۰ تن در ساعت در بندر شهید بهشتی چابهار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عصر امروز دوشنبه ششم اسفندماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ،معاون وزیر حمل و نقل هند، معاون وزیر امور خارجه افغانستان در امور ترانزیت و جمعی از مسئولان و نمایندگان کشور و سرمایه‌‌‌‌گذاران داخلی و خارجی، هشت دستگاه مکنده غلات و پنج دستگاه جرثقیل دروازه‌‌‌‌ای در بندر شهید بهشتی چابهار به بهره‌‌‌‌‌‌‌‌برداری رسید.

ارزش هر دستگاه مکنده غلات ۱۳ میلیون دلار است و ظرفیت مکش ۶۰۰ تن غلات در ساعت را دارد، این مکنده‌‌‌‌ها برای اولین بار است که در بنادر کشور تجهیز می‌‌‌شوند و با یک سازنده آلمانی مونتاژ شده‌‌‌اند.

همچنین پنج دستگاه جرثقیل دروازه‌‌‌‌ای با ظرفیت ۱۴۰ هزار تن به بهره‌‌‌‌برداری رسید که با بهره‌‌‌برداری از تجهیزات میزان تخلیه و بارگیری غلات در بندر چابهار از هشت هزار تن در روز به ۲۰ هزار تن رسیده است.

بندر شهید بهشتی چابهار ۲۰ درصد از کالاهای مورد نیاز جنوب را تامین می‌‌‌‌‌کند که با نصب این تجهیزات تخلیه و بارگیری در این بندر افزایش پیدا می‌‌‌‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز