خبرگزاری کار ایران

رمضی: باید ورزش را در بطن خانواده کار و تلاش وارد کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۵۵۸

جواد رمضی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون کارگری با بیان اینکه آینده روشنی را برای فدراسیون ورزش کارگری می بینم گفت: با حمایت وزارتخانه های ورزش و جوانان و کار، تعاون و رفاه اجتماعی مسیر سخت این ورزش را هموار خواهیم کرد زیرا هراسی از سختی ها نداریم.

به گزارش ایلنا، «جواد رمضی» در مجمع انتخاباتی ورزش کارگری اظهار داشت: باید برای رفع مشکلات نگاه دقیقی را به مسائل این فدراسیون داشته باشیم و در کنار آن از نقطه نظرات وزارت ورزش و سیاست های وزارت کار بهره مند شویم. ورزش باید به عنوان فرهنگ در زندگی کارگران نهادینه شود و جزئی از فعالیت های روزمره آنان باشد. همچنین باید مسیرهای سخت را باید برای آنان هموار کرد تا از ظرفیت های ورزش بهره مند شوند. 

رئیس فدراسیون ورزش کارگری با بیان اینکه در اعتلای ورزش کارگران کشور همکاری و مساعدت وزارت ورزش و کار بسیار موثر است گفت: در برنامه های سال آینده تقویم کاملی را با کمک روسای انجمن ها و هیات های ورزش کارگری سراسر کشور و  سایر صاحب نظران این خانواده بزرگ اجرا خواهیم نمود که در همایش سراسری مسئولین ورزش کارگری کشور که همین ماه در یزد برگزار خواهد شد، این تقویم نهایی می شود.

رمضی در ادامه با اشاره به اصلاح اساسنامه فدراسیون افزود: یکی از کارهایی که در دستور کار فدراسیون خواهیم داشت، اصلاح اساسنامه ورزش کارگری است. در گذشته هیأت‌های استانی جایگاهی در مجمع انتخاباتی نداشتند، اما الان به دنبال این هستم تا این جایگاه را با تغییراتی که در اساسنامه ایجاد خواهیم کرد تقویت کنیم تا هیأت‌های استانی نیز بتوانند در انتخابات مجامع آینده حضور داشته باشند.رئیس فدراسیون ورزش کارگری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این فدراسیون در سال آینده را اعزام کاروان ملی پوشان ورزش کارگری به مسابقات جهانی اسپانیا عنوان کرد و گفت: سعی داریم با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین با استفاده از تجربیات و رهنمودهای آقای دادکان(مشاور وزیر تعاون در امور تربیت بدنی) و وزارت ورزش و جوانان کاروان خوبی را که از بطن خانواده کارگری است راهی این رقابت‌های کنیم. ضمن این که باید بگویم در این دوره از مسابقات به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی خواهیم داشت.رمضی خاطر نشان کرد: یکی از رسالت‌های ما این است که ورزش سلامت محور را در بین خانواده کارگران در دستور کار قرار دهیم تا کارگران برای حضور در مسابقات مختلف انگیزه کافی داشته باشند. در حقیقت سعی داریم از ورزشکاران کارگر که از مسابقات مختلف گزینش شده اند به جای ورزشکاران ملی که در سطح حرفه‌ای فعالیت می‌کنند برای تشکیل تیم های ملی استفاده کنیم تا شاهد اثر گذاری بهتر آن در بطن این خانواده بزرگ باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز