خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر :

مسکن مهر تا پایان دولت تدبیر و امید به پایان می رسد

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۳۵۶

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: مسکن مهر تا پایان دولت تدبیر و امید به پایان می رسد.

به گزازش خبرنگار ایلنا،احمد اصغری مهرآبادی عصر امروز در نشست شورای مسکن مازندران که در استانداری برگزار شد ،اظهار کرد: به دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا مشکلات مسکن مهر احصاء تا در زمان بندی مشخص پرونده مسکن مهر بسته شود .

وی افزود: بر این اسای حدود 10 استان مورد بازدید قرار گرفت و بنا داریم در زمان مقرر تحویل مالکین شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: 71 هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران وجود دارد که از این تعداد 65 هزار واحد به اتمام رسیده و حدود 6 هزار واحد باقی مانده است.

وی ادامه داد: از این تعدادهزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر در اختیار بنیاد مسکن 1900 واحد در اختیار راه و شهرسازی و مابقی خود مالکی است.

مهرآبادی افزود: برای اتمام این 6 هزار واحد نیمه کاره 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با اعلام اینکه پروژه های مسکن مهر تا پایان دولت تدبیر و امید به مالکین آن تحویل داده می شود،ادامه داد: سالانه 200 هزار واحد مسکن در کشور تحویل مردم می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهرآب ،برق ،گاز را مشکلات زیر بنایی مسکن مهر اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی یک سوم اعتبار از سوی وزارتخانه و دو سوم مابقی را باید استان ها تامین کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز