خبرگزاری کار ایران

دستگیری جاعل شرکت دوچرخه‌فروشی

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۱۷۱

رییس پلیس فتا تهران از دستگیری مرد جوانی که با سوء استفاده از یک شرکت معتبر اقدام به فروش دوچرخه‌ در فضای مجازی می کرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ تورج کاظمی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: نخستین روز اسفند ماه سال جاری نماینده حقوقی یک شرکت فروش دوچرخه، پای در اداره پلیس گذاشت و از سوء استفاده یک مرد با مشخصات و برند شرکت اقدام به فروش دوچرخه‌هایی با کیفیت پایین‌تر کرده که باعث بی اعتباری شرکت ما شده است.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: ماموران در نخستین مرحله تحقیقات پی‌بردند که مرد فریبکار با طراحی سایت مشابه به شرکت اصلی و با جعل مدرک و برچسب دوچرخه‌ها اقدام به فروش دوچرخه با کیفیقت پایین‌تر در فضای مجازی کرده که مشتریان پس از دریافت دوچرخه‌ها برای اعتراض با شرکت اصلی تماس گرفته اند.

رییس پلیس فتا تهران افزود: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی این جاعل فریبکار دستگیر شد.

وی گفت: متهم ابتدا خود را در ماجرای فروش دوچرخه با مدارک جعلی یک شرکت معتبر که باعث بی‌اعتباری آن شده بود بیگناه می‌دانست اما وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت لب به سخن باز کرد.

سرهنگ کاظمی عنوان کرد: متهم در اعترافات خود ادعا کرد با طراحی یک سایت دوچرخه فروشی از اسم و مشخصات شرکت معتبر و برند دوچرخه فروشی استفاده کرده و با جعل برچسب‌های آن اقدام به فروش دوچرخه‌های گرانقیمت کردم که ارزش آنها خیلی پایین‌تر بود.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز