خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

مردم نگران تامین کالاهای شب عید نباشند/ برخورد قاطع و قانونی با متخلفان

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۰۳۶

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نظارت بر بازار حاکم است و با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: مردم نگرانی از بابت تامین کالاهای شب عید نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: برخی تفاوت قیمت‌ها در کالاها در استان‌ها مشکلاتی به وجود آورده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بازرسی‌های آخر سال افزایش پیدا کند، گفت: متولیان تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه بازرسی از اصناف و بازار نسبت به ماه‌های دیگر افزایش یابد، گفت: دستگاه‌های مختلف و بازرسان هم در زمینه کنترل بازار اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مقام عالی استان بر ضرورت برخورد با هرگونه‌تخلف با متخلفان تاکید کرد و ادامه داد: با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

حقیقی تصریح کرد: همکاری فرمانداران٬ اصناف و بازرسان در توزیع کالاهای اساسی در بازار رضایت بخش نبوده و باید در این حوزه تعاملات خوبی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های ارتباط مدیران با مردم حضور در بین اقشار مردمی است، گفت: عدم ارتباط موجب نارضایتی مردم می شود.

استاندار زنجان با اشاره به موضوع سد معبر در زنجان افزود: باید برای حل این مشکل و ساماندهی وضعیت موجود راهکار خوبی اندیشیده شود.

حقیقی با اشاره به مشکل نبود سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر زنجان بیان کرد: باید این مسئله مورد توجه قرار گرفته و درب مساجد در همه زمان باز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز