خبرگزاری کار ایران

شاکری: گلزنی من حاصل تلاش همه بازیکنان بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۹۰۸

مهاجم تیم پدیده شهرخودرو گفت: از تک‌تک بازیکنان که مرا در موقعیت گلزنی قرار دادند ممنونم، گلزنی من حاصل تلاش همه بازیکنان بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو، یونس شاکری در خصوص پیروزی تیمش در برابر سپیدرود رشت اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی را در پیش داریم اما وقتی جمعیت را در ورزشگاه دیدیم، مطمئن شدیم که برنده از زمین خارج خواهیم‌شد. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با ارائه یک بازی خوب در کنار بیش از 20 هزار هوادار به سه امتیاز بازی دست یافتیم.

شاکری که با به ثمر رساندن 2 گل، سهم ویژه‌ای در پیروزی تیمش داشت، تاکید کرد: باید از تک‌تک بازیکنان پدیده شهرخودرو تشکر کنم که من را در موقعیت گلزنی قرار دادند. این گل‌ها حاصل تلاش تک‌تک بازیکنان و کادرفنی بود که به نام من ثبت شد.

وی در خصوص جایگاه پدیده شهرخودرو در جدول رده‌بندی تصریح کرد: با کسب این پیروزی در جمع مدعیان لیگ باقی ماندیم. مطمئنم که در ادامه لیگ نیز شرایط خوب‌مان استمرار خواهدیافت و اجازه نمی‌دهیم که رقبا از ما پیشی بگیرند. موضوع مهم اما حضور گسترده هواداران در دیدارهای خانگی ست. به حضور یار دوازدهم نیاز مبرمی داریم و باید از این امتیاز تا پایان لیگ مثل بازی با سپیدرود بهره ببریم.

مهاجم پدیده شهرخودرو با اشاره به نبود امکانات و زیرساخت مناسب در مشهد گفت: واقعا بد است کلانشهری مثل مشهد و استانی مثل خراسان رضوی، حتی یک زمین تمرین مناسب و در حد و اندازه استاندارد نداشته‌باشد. امیدوارم این مشکل هم حل شود تا با خیال راحت بتوانیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز