خبرگزاری کار ایران

پدیده، تیمی که بی‌خیال بالای جدول نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۸۲۳

شاگردان گل محمدی همچنان چهره مدعی در لیگ به خود گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا،‌ پدیده این روزها با وجود گذشت چند هفته از نیم فصل دوم همچنان در قامت یک مدعی می‌درخشد.

درباره پدیده استدلال می‌شد که نیم‌فصل دوم از پا می‌افتد و تاب ماندن در دایره مدعیان را ندارد. شکست این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر و به محض شروع دوباره لیگ این ذهنیت را تقویت می‌کرد که پدیده سیر سقوط را آغاز کند اما ماجرایی که برای یحیی و شاگردانش رقم خورده، بی‌شباهت به آنچه درنیم فصل اول دیدیم نیست و انگار پدیده یحیی نمی‌خواهد از دایره مدعیان قهرمانی خارج شود. تیم گل‌محمدی بعد از باخت به پرسپولیس توانست استقلال خوزستان را با یک گل مغلوب کند.

آنها که در هفته هفدهم با پیروزی مقابل خوزستانی‌ها اندکی جان گرفته بودند با یک امتیاز از آبادان به مشهد برگشتند تا در بازی هفته هجدهم هم دست‌شان از امتیاز خالی نماند. پیش از بازی با سپیدرود پیش‌بینی می‌شد به جهت آنکه رشتی‌ها برای بقا تلاشی مضاعف را به خرج خواهند داد، احتمالا پدیده در خانه‌اش مقابل این تیم غافلگیر شود اما آنچه یحیی و سربازانش رقم زدند فوتبالی رو به جلو، سرشار از ایجاد موقعیت و بر پایه کسب پیروزی پرگل بود.

گرچه پدیده دستش از رسیدن به گل‌های بیشتر بازماند اما با همان 2 گلی که وارد دروازه میهمانش کرد، 38 امتیازی شد؛ هم‌امتیاز با صدرنشین!

گرچه پدیده حالا یک بازی بیشتر ‌‌‌‌از سپاهان دارد اما سایه‌اش روی سر این تیم سنگینی می‌کند. این وضعیت احتمالا برای پرسپولیس و تراکتورسازی هم حادث شده است اما بیش از همه این سپاهان است که از بازگشت پدیده واهمه دارد.

سپاهانی که به‌زودی باید با تراکتورسازی مصاف دهد و چنانچه در آن میدان امتیاز از دست بدهد همین پدیده را نزدیک به خود خواهد دید. گرچه پرسپولیس هم به واسطه بازی نه چندان سختی که با نفت مسجد‌سلیمان دارد، در همین هفته نوزدهم شانس صدرنشینی خواهد داشت اما سرخ‌ها نیز این وضعیت را به لطف بازی بیشتر به دست خواهند آورد.

با این حال بازی بزرگی که به‌زودی میان سپاهان و تراکتورسازی رقم خواهد خورد به احتمال بسیار پرسپولیس و همین پدیده را که مرموزانه پیش می‌آید برای رسیدن به جام قهرمانی امیدوارتر از همیشه خواهد کرد.

امتیازهایی که پدیده در هفته‌های اخیر به چنگ آورده نشان می‌دهد که این تیم را نباید هرگز از میان مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ دورکرد. پدیده هفته آتی هم بعید است در تقابل با پیکان دشواری‌های آنچنانی برای کسب امتیاز داشته باشد. این تیم را با مربی تیم‌سازش باید جدی گرفت؛ پدیده و یحیی گل محمدی!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز