خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن علیه ایران اسلامی نتیجه‌بخش نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۷۲

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی نتیجه‌بخش نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهشتمین یادواره سرداران و شهدای شهرستان گناوه اظهار داشت: خدمات بخشی از عمر پرخیر و برکت چهل ساله انقلاب اسلامی را شهداء انجام دادند و بخشی از آن برای ما باقی مانده است و وظیفه افرادی که ماندند بسیار سخت است و باید در این مسیر تا آخر باقی بمانند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا وظیفه و کار خود را به بهترین نحو با فداکردن جان و گذشتن از عزیزان خود ادا کردند تا اسلام و ایمان و انقلاب پابرجا و پایدار بماند.

وی افزود: همه ما تابعین پیامبرگرامی اسلام (ص) هستیم و خداوند بر ما امر به استقامت در برابر ظالمان و استکبار جهانی را کرده است.

وی پیرامون وظیفه امروز در برابر دشمنان  گفت: استکبار جهانی با تمام قدرت و تبلیغات سوء و مسموم لحظه به لحظه برای مبارزه با کشور ما دسیسه چینی می‌کند و تنها کسانی که ایمان و تقوا داشته باشند می توانند از این مرحله و برهه به سلامت گذر کنند.

سردار تنگسیری اضافه کرد: دشمن که در جنگ سخت در برابر ملت ما ناتوان بوده در اتاق فکر خود برای مقابله با نظام اسلامی نقشه می‌کشد تا راه اندازی جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی و غیره ایمان مردم را سست کند. 

وی گفت: امروز دشمن در حال ایجاد بحران‌هایی در کشور ما است و کارهایی صورت می‌گیرد که همه نشان‌دهنده نقشه دشمنان در یک اتاق فکر است.

وی تصریح کرد: وظیفه امروز همه ، بصیرت و بینایی و هوشیاری در مقابله با توطئه های دشمنان است زیرا همه ما در برابر این شهدا و مردمی که از همه چیز خود در دفاع از اسلام و انقلاب گذشتند مسئول هستیم.

سردار تنگسیریبا تاکید بر اینکه این راه به برکت خون شهدا، و مخلصین راه خدا و مادران و پدران شهدا پابرجا است و همه در برابر آنها مسئولیم و در این مسیر باید بسیار هوشیارانه عمل کرد، گفت: انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و همه باید دست به دست هم داده و مردم را روز به روز دلگرم و امیدوار کنیم که اگر اینگونه شد برای ما عزت و افتخار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان می‌اندیشند که با این توطئه‌ها و دسیسه‌ها می‌توانند نور دین خدا و انقلاب و نظام اسلامی را خاموش کنند ولی به تعبیر قرآن کریم هرگز نمی‌توانند ولی باید همگی برای مقابله با آنها بینا و بصیر باشیم.

وی گفت: با همه دسیسه‌های دشمنان ملت ایران همچون همیشه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و این پشتبانی خود را در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر به منصه ظهور رساندند.

هشتمین یادواره سرداران و شهدای شهرستان گناوه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، مسئولان استانی و کشوری، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز