خبرگزاری کار ایران

شمارش معکوس برای شروع مجمع انتخاباتی

هتل المپیک میزبان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۰۴

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری یکشنبه ۵ اسفند ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار میگردد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، ۵ اسفند ماه بعنوان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون آماتوری ورزش کارگری با اعلام وزارت ورزش و جوانان  تعیین گردید و  رمضی، سلطانی، علیزاده و حاجی پور۴ کاندیدی هستند که قرار است تا ۲ روز آینده برنامه های خود را برای اعضای مجمع تشریح نموده ونظر اعضا را جلب نمایند.

این در حالیست که روز گذشته و با اعلام مرتضی اسماعیلی (دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری) مکان برگزاری مجمع که پیش تر در طبقه ۱۰ سالن جلسات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین گردیده بود، تغییر یافت و به هتل المپیک تهران(سالن آبگینه)منتقل گردید، که دلیل این موضوع تعمیرات در سالن جلسات وزارت متبوع عنوان گردید.

برهمین اساس روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح سالن آبگینه هتل المپیک تهران با حضور مسئولین و اعضای مجمع فدراسیون ورزش کارگری و اصحاب رسانه  محلی خواهد بود که انتخابات فدراسیون آماتوری ورزش کارگری در آن برگزار می گردد و ریاست ۴ سال آینده آن مشخص می گردد.

آدرس: تهران- ورزشگاه آزادی- جنب ورودی غربی ورزشگاه آزادی - هتل المپیک - طبقه همکف سالن آبگینه

زمان:یکشنبه ۵ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز