خبرگزاری کار ایران

بازیکن پیکان: خواب راحت نداشتیم / یک بار ما خوش شانس بودیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۸۸

بازیکن تیم پیکان می گوید شکست‌های پیاپی کاملا از نظر روحی – روانی ما را دچار مشکل کرده بود و حتی خواب راحتی هم نداشتیم. با این حال یک پیروزی بزرگ برای تیم ما از هر جهت بود و به آینده امیدوارتر شده‌ایم.

به گزارش ایلنا، پیکان بعد از هفته‌‎ها به پیروزی دست یافت و اکنون بازیکنان این تیم مدعی هستند قادرند به روزهای اوج‌شان در لیگ بازگردند. امیرحسین کریمی در پایان دیدار برابر ماشین سازی گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و اکنون می‌توانیم راحت بخوابیم. باور کنید شکست‌های پیاپی کاملا از نظر روحی – روانی ما را دچار مشکل کرده بود و حتی خواب راحتی هم نداشتیم. با این حال یک پیروزی بزرگ برای تیم ما از هر جهت بود و به آینده امیدوارتر شده‌ایم.


وی درباره پیروزی مقابل ماشین سازی گفت: ماشین سازی طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود و خصوصا در خانه به کمتر تیمی باج داده بود. با این حال ما کاملا مهیای این بازی بودیم و باید یک جایی نوار این بدشانسی‌ها را پاره می‌کردیم. این شکست‌های پیاپی شخصیت تیم ما نبود و ما اکنون با سود بردن از شرایط روحی فوق العاده بردمان باید تلاش کنیم دیگر به عقب و روزهای تلخ برنگردیم.


کریمی که نمایش موفقی در خط میانی تیمش برابر ماشین سازی داشت در ادامه گفت: جنگ بزرگی را از دو تیم شاهد بودیم و تا آخرین لحظه ادامه داشت. چه اشکالی دارد که یک بار هم خوش شانسی برای ما باشد، هر چند اعتقاد دارم که گرفتن پنالتی در آن دقیقه حساس خوش شانسی نبود و باید به گلر تیم‌مان تبریک بگویم. خدا را شکر در آن لحظات گل دریافت نکردیم و در نهایت با پیروزی تبریز را ترک کردیم.


وی درباره اینکه در بازی هفته آینده مقابل پدیده مشهد قرار خواهند گرفت و آیا موفق به کسب نتیجه خواهند بود یا خیر گفت: مطمئن باشید نیاز تیم ما بیشتر روحی و روانی بود و اکنون سراپا انگیزه هستیم. پدیده تیم قدرتمندی است اما ما نمی‌خواهیم به روزهای گذشته برگردیم و تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت تا برابر پدیده نیز به نتیجه دست پیدا کنیم و این اتفاق دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز