خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

بررسی مسائل و مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۷۹

نشست سرپرست فرمانداری حمیدیه با مدیرکل سازمان بهزیستی خوزستان پیرامون مسائل و مشکلات و همچنین آخرین وضعیت ارائه خدمات به خانواده های تحت پوشش بهزیستی در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه، با بیان اینکه پیگیری امور محرومین و بررسی مسائل مربوط به مشکلات خانواده های تحت پوشش  بهزیستی از ضروریات است، گفت: بهزیستی نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی به پیگیری های انجام شده از جمله احداث مرکز خدمات اورژانس سلامت روان اشاره نمود و خواستار اهتمام ویژه جهت راه اندازی اورژانس مذکور و همچنین توجه بیش از پیش به مردم تحت پوشش این نهاد در این شهرستان شد.

سپس در ادامه این جلسه صدیقی مدیرکل سازمان بهزیستی استان خوزستان، ضمن بیان مطالبی در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی از جمله راه اندازی پایگاه اجتماعی، برنامه های در دست اقدام جهت ارتقای خدمات به جامعه هدف را اعلام نمودند و قول مساعد در رفع مشکلات موجود دادند.

گفتنی است در پایان این جلسه، چنانی بعنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان حمیدیه منصوب و از زحمات عذاری مدیر سابق که بعنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان شادگان معارفه می شود، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز