خبرگزاری کار ایران

بازهم رونالدو باز هم اتلتیکو و باز هم حواشی

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۵۷

اتلتیکو موفق شد در خانه با نتیجه 2 بر صفر یوونتوس را شکست دهد.

به گزارش ایلنا،  در حالی دو تیم اتلتیکو مادرید و یوونتوس در دیداری حساس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌اند در ورزشگاه خانگی اتلتیکو به مصاف هم رفته‌اند که اتلتیکو با دوگل گودین و خیمنز دو دفاع وسط خود موفق به شکست بیانکونری شد.

این بازی همانطور که پیس بینی می‌شد با حواشی زیادی همراه بود، شاید مهم ترین حاشیه این بازی  واکنش رونالدو به طرفداران روخی بلانکوس باشد.

بازهم رونالدو باز هم اتلتیکو و باز هم حواشی

رونالدو پس از پیوستن به یوونتوس در تابستان سال 2018 برای نخستین بار به مادرید بازگشت و این بازگشت با بازتاب شدیدی از سوی هواداران اتلتیکومادرید آن هم از ابتدای بازی همراه بود که سرانجام باعث واکنش رونالدو شد، ستاره‌ای پرتغالی با دست‌های خود عدد 5 را به هواداران اتلتیکو مادرید نشان داد عده‌ای بر این باور هستند که وی به تماشاگران خواسته بگوید که من صاحب 5 توپ طلا هستم اما بسیاری  معتقدد هستند واکنش رونالدو کنایه به فتح لیگ قهرمانان آن هم برای 5 بار است در صورتی که اتلتیکو هیچگاه در این رقابت‌ها قهرمان نشده است و جالب تر اینکه در سال‌های 2014 و 2017 در دو فینال رونالدو با رئال مادرید و با غلبه بر همین اتلتیکو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

این ستاره پرتغالی در سال‌های 2008 با منچستریونایتد و در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 با رئال مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

سیمئونه در مورد این حرکت رونالدو گفت: من اصلا به رونالدو فکر نمی‌کنم، مهم نتیجه بود که ما بر آنها غلبه کردیم و حالا به دنبال موفقیت در بازی برگشت هستیم.

اما با همه اینها و با کری خوانی کریس برای هواداران روخی بلانکوس نمی‌توان از آسیب پذیر بودن آنها غافل شد، خط هافبک اتلتیکو مادرید با حضور کوکه، توماس  رودریگو و سائول اجازه بازی سازی و ایجاد موقعیت برای مهاجمان یوونتوس را ندادن تا خط هافبک بیانکونری را به راحتی از جریان مسابقه خارج کنند. در دفاع نیز یوونتوس که در این سال‌ها به خاطر داشتن مدافعین کار کشته زبان زد بوده است باز هم درهم و آسیب پذیر نشان داد در نیمه دوم کاستا با نفوذ و فرار خود از بین مدافعین یوونتوس می‌توانست دروازه بیانکونری را باز کنند که در مرتبه اول با بی دقتی توپ را به بیرون زد و در مرتبه دوم  شزنی مانع گلزنی وی شد، حتی روی گل موراتا که توسط وی ای آر مردود اعلام شد باز آشفتگی خط یوونتوس مشهود بود و در نهایت این آشفتگی و نامنظمی تاثیر خود را گذاشت و اتلتیکو موفق شد دوبار دروازه یوونتوس را باز کند و در نهایت با پیروزی 2 بر صفر با اندوخته‌ی مناسب آماده بازی برگشت در تورین باشد .

سرمربی بانوی پیری ماسیمیلیانو آلگری در انتهای بازی گفت: اکنون ما ناامید نیستیم، اما ما باید باور داشته باشیم که می توانیم آنها را شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم. اما این آسان نخواهد بود، و ما باید با ارائه یک بازی عالی و بدون نقض ماموریت خود را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز