خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف 3 میلیارد ریال کالای قاچاق از کامیونت ایسوزو در آبادان

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۰۹

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی آبادان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مظنون شده و وفق مقررات خودروی مذکور را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 25 دستگاه موتور کولر گازی، 25 دستگاه پنل کولر گازی، 96 عدد فلاسک چای، 48 عدد کیف چرمی، 27 عدد چمدان، 8 دستگاه جاروبرقی و یک هزار و 986 عدد انواع لوازم آشپزخانه فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای کشف شده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی"، خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از اینرو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز