خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

ایثارگران پایه‌های استوار نظام جمهوری اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۰۹۰

معاون‌هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان با بیان اینکه ایثارگران به عنوان پیوست و پایه های نظام استوارجمهوری اسلامی هیچ گاه در حاشیه جامعه قرار نمی‌گیرند گفت: پویایی و تحرک مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی موجب ایجاد آرامش در جامعه ایثارگری می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان گیلان که با حضور مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیون مجاهدت های شهدا و ایثارگران هستیم افزود: تلاش ما بر این است تا ایثارگران جامعه از مزایای موجود در قانون استفاده کنند.

وی بر ضرورت وجود انگیزه در مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در جهت خدمت متواضعانه به این دسته از سرمایه های اجتماعی تاکید و تصریح کرد: در چهل سال سپری شده از انقلاب اسلامی تلاش استکبار ایجاد عصبانیت وتقابل در مردم و مسئولان ایران بوده اما با صبوری مقاومت شده است و باید در خدمت به مردم  باید با سعه صدر رفتار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطرنشان کرد: تجلیل از جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا و نشست با آنان محدود به روزها و مناسبت های خاص نشود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در بسیاری از مقاطع حساس بویژه مسائل اقتصادی راهگشاست افزود: مدیریت جهادی یعنی با اعتقاد و باور برای توسعه و پیشرفت جامعه گام برداریم.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران نیز در این جلسه به تبیین ساز و کارهای پیش بینی شده در قانون درخصوص جامعه ایثارگری کشور پرداخت و گفت: نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در حوزه ایثارگران درون سازمانی بخشی از وظایف مشاوران ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی است.

غلامرضا یاوند عباسی اجرای برنامه‌های مناسبتی در طول سال از انتظارات جامعه ایثارگران است اظهار داشت: حضور بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی در کنار ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا الگویی برای سطوح مختلف جامعه و نشانگر اهمیت مجاهدت های آنان است.

وی با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان به دستگاه‌ها باید به وجود واحد ایثارگران دلگرم باشند گفت: در تمامی کشورهای دنیا نسبت به بازماندگان جنگ خدماتی ارائه می کنند و ما نیز موظف به حمایت از آنان در چارچوب قانون هستیم.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با بیان اینکه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز نسبت به آحاد جامعه وظایفی داریم افزود: نگاه جهادی همراه با تفکر فرهنگی در اقدامات عمرانی، اقتصادی و سیاسی میزان رضایتمندی مردم را افزایش می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز