خبرگزاری کار ایران

احمدی: بلد نیستم به داور اعتراض کنم اما آن پنالتی و گل درست نبود

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۴۷

دروازه‌بان پارس جنوبی جم علیرغم دریافت دو گل بارها مانع از فروپاشی بیشتر دروازه این تیم شد.

به گزارش ایلنا، رحمان احمدی درباره بازی گفت: می توانستیم با شرایط بهتری در جدول قرار بگیریم با بردی که می خواستیم به دست بیاوریم ولی خب متاسفانه نیمه اول استقلال بهتر از ما بود و توانست گل بزند. اما فکر می کنم در صحنه کرنری که گل شد داور اشتباه کرد.

دروازه بان پارس در خصوص جلسه این تیم هم اظهار داشت: راجع به مشکلات مالی صحبت می کردیم، همه چیز دست خودمان است، یک خانواده هستیم و تصمیمی که گرفته شود هم داخل یک خانواده است. تیم ما مشکل مالی دارد و امیدواریم هرچه زودتر مسئولینی که باید، به داد این تیم برسند تا شرایط بهتر از این نشود، به هر حال همه بچه ها شب عید خانواده دارند و نیاز دارند. همه از ما فوتبالیست ها توقع دارند و ما هم باید دریافتی داشته باشیم. می توانم این را بگویم که امیدوارم مسئولین به فکر باشند.

احمدی درباره عملکرد خودش توضیح داد: متاسفانه ما گل اول را خودمان به خودمان زدیم و روی گل دوم هم داور اشتباه کرد و آن اتفاق افتاد. به هر حال من دروازه بان هستم و باید بایستم و توپ بگیرم، خداراشکر امروز توانستم عملکرد خوبی داشته باشم اما تیمم برنده نشد.

احمدی در پایان راجع به داوری گفت: داوری من فکر میکنم در نیمه اول یک خرده اشتباه داشت اما خب من فکر نکنم در این همه سال که فوتبال بازی میکنم اما در صحنه ای که پنالتی و کرنر شد به او گفتم که من اصلا بلد نیستم به داور اعتراض کنم اما صددرصد اشتباه کردی و امیدوارم در صحنه هایی که نشان میدهند تصمیم او درست باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز