خبرگزاری کار ایران

مسئولان هیچ توجهی به نفت ندارند؛

شادکام: با تمام قوا مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۷۱۳

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید با وجود تمام مشکلات در این تیم آنها به ارائه عملکرد قوی برابر مدعی عنوان قهرمانی در هفته نوزدهم لیگ برتر فکر می‌کنند.

محمد شادکام در گفت و گو با ایلنا درباره دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در این مسابقه متاسفانه خیلی بدشانس بودیم و اگر موقعیت‌هایمان به گل تبدیل می‌شد نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد؛ شک ندارم که حق ما باخت نبود.

مهاجم نفت درباره دلایل جدایی از پارس جنوبی در نیم فصل گفت:  شرایط در کل مناسب نبود با آقای تارتار صحبت کردم و ایشان اجازه دادند جدا شوم. در پارس فرصت کمی برای بازی کردن به من می‌رسید و به شخصه نیمکت نشینی را دوست ندارم. دوست داشتم در جایی باشم که همانند عملکرد فصل گذشته‌ام را تکرار کنم. پارس جنوبی تیم خوب و قابل احترامی است اما از نظر شرایط مالی خیلی اذیت می‌شدم و هر بار به تیم وعده وعید می‌دانند اما خبری نمی‌شد. حالا در نفت هستم و به ادامه مسابقات فکر می‌کنم.

شادکام در این باره که نفت مسجد سلیمان هم شرایط مناسبی ندارد، گفت: واقعا مسئولان اصلا به این تیم توجه نمی‌کنند. نفت برای آنها اهمیتی ندارد و این حیف است که پتانسیل هواداران اینگونه تلف شود. البته همه تیم‌ها در فصل جاری مشکلات مالی دارند اما اینجا در کنار این مشکلات برخی مسئولان به هیچ وجه اهمیت نمی‌دهند اگر حمایت‌های لازم انجام شود خیلی بهتر از این‌ها نتیجه می‌گیریم.

مهاجم نفت درباره رویارویی با پرسپولیس گفت: در کل مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته‌ام؛ مطمئنم که بازی قشنگی می‌شود. هم ما و هم پرسپولیس به این سه امتیاز نیاز داریم. هر تیمی که منظم‌تر بازی کند موفق خواهد شد. سعی می‌کنم عملکرد خوبی در زمین باشم و در ابتدا تیم موفق شود و بعد از آن خودم هم اگر شانسی برای گلزنی داشته باشم، گل بزنم.

شادکام در پایان اظهار داشت: از طرفداران و مسئولان انتظار داریم در کنار ما باشند چراکه تمام فکر بازیکنان مسائل مالی است و بتوانیم در دو بازی که پیش رو داریم نتایج خوبی کسب کنیم. مشکلاتی که موجود است روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد و برای اینکه بتوانیم بر این شرایط غلبه کنیم با تمام قوا مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز