خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری شهرستان کرج :

هشدار نسبت به استفاده از مواد نیروزا در باشگاه‌های ورزشی/ لزوم ساماندهی کمپ های ترک اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۸۸

معاون فرمانداری شهرستان کرج در خصوص عوارض و عواقب مصرف و سوء مصرف مواد نیروزا که در باشگاه های ورزشی بفروش می‌رسد، هشدار داد.

به گزارش ایلنا، محمد مجرد امروز درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان‌کرج بر ضرورت اجرای طرح غربالگری معتادان و پالایش آنها پیش از ورود به کمپ‌های‌ترک اعتیاد تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است رعایت مسایل بهداشتی در جریان اجرای طرح ساماندهی کمپ ها با دقت نظر ویژه ای صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص عوارض و عواقب مصرف و سوء مصرف مواد نیروزا که در باشگاه های ورزشی بفروش می رسد نیز هشدارداد و تاکید کرد: باید اطلاع رسانی لازم و فرهنگ‌سازی در این رابطه انجام شود چرا که جوانان بدون آگاهی از آسیب‌هایی که با مصرف مکمل های انرژی زا به خود می زنند گاهی مرگ خود را نیز رقم خواهند زد. 

معاون فرماندار کرج در ادامه تصریح کرد: دانش کافی نسبت به ابعاد پدیده شوم اعتیاد و راهکارهای مقابله با آن، کمک بزرگی به یافتن راه حل های عملیاتی برای ریشه کنی این معضل اجتماعی خواهد کرد؛ لذا از دستگاه ها انتظار می رود تا جمع بندی از اقدامات و راهکارهای آزموده شده داشته و گزارش آن را نیز برای بهره مندی و اخذ تصمیمات لازم به ستاد شهرستان ارایه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز