خبرگزاری کار ایران

نریمان جهان: بدشانسی دست از سر ما بر نمی‌دارد/ مقابل ماشین‌سازی جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۵۳

هافبک پیکان در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

سامان نریمان جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: همه چیز به جز نتایج در تیم ما خوب است. تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و آمادگی بالایی داریم و در زمین هم خوب بازی می‌کنیم ولی نمی‌دانم چرا نتیجه حاصل نمی‌شود.

وی افزود: بازی با سپاهان هم خیلی خوب کار کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم و برخلاف جریان بازی نتیجه را واگذار کردیم. به هر حال فوتبال همین است و همیشه تیم برتر برنده نمی‌شود. نمی‌دانم چرا بدشانسی دست از سر ما بر نمی‌دارد.

هافبک پیکان در مورد تقابل با ماشین سازی گفت: ماشین سازی تیم خوبی است و اکثر بازیکنان این تیم رفقای من هستند. چند سال خوب در تبریز داشتم و بیشتر فوتبالم را آنجا بودم. کار خیلی سختی در تبریز داریم ولی فکر می‌کنم بهترین فرصت برای ماست که نوار شکست‌هایمان را قطع کنیم و به نتیجه برسیم.

نریمان‌جهان در مورد وضعیت خودش هم عنوان کرد: شرایط خوبی دارم. در طول مدتی که در پیکان بودم مطابق خواسته سرمربی و نیاز تیم در پست‌های مختلف غیر تخصصی بازی کردم و این شاید کمی روندم را دچار تزلزل کرد ولی یک بازیکن باید همه جوره در خدمت تیمش باشد و هرجا به او نیاز باشد بازی کند.

وی در مورد حضور فرکی در پیکان هم گفت: فرکی از بهترین مربیان ایران است و در تمرینات می‌بینیم چقدر زحمت می‌کشد. سبک کار او با جلالی فرق می‌کند و هر مربی فلسفه کاری خودش را دارد. به نظرم باید به فرکی فرصت داده شود تا برنامه‌هایش را در تیم پیاده کند و مطمئن باشید نتیجه هم حاصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز