خبرگزاری کار ایران

بایرن مونیخ با حمایت کامل آلمان علیه لیورپول

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۷۲

آلمان‌ها امیدوارند بایرن مونیخ موفق شود سهمیه این کشور را در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند.

به گزارش ایلنا، بایرن‌مونیخ امشب در حالی بازی رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد را برابر لیورپول برگزار می‌کند که امیدوار است پرچمدار فوتبال آلمان در لیگ قهرمانان باشد و این کشور حداقل بتواند یک نماینده در میان هشت تیم پایانی این رقابت‌ها داشته باشد؛ اتفاقی که از فصل 2006-2005 همواره رخ داده اما اگر بایرن باخت بدی مقابل میزبانش متحمل شود، این روند به مخاطره می‌افتد. بازی برگشت 22 اسفند در مونیخ برگزار می‌شود.

جمعه شب در بازی با آگزبورگ البته تردیدها درباره شانس قهرمان بوندس‌لیگا بیشتر شد چون تیمی که درست بالای منطقه سقوط لیگ آلمان است، آخرین حریفی بود که ضعف‌های بایرن روی ضدحملات سریع را به نمایش گذاشت.

بایرن دوبار عقب افتاد و در نهایت به پیروزی 3 بر 2 رسید. با توجه به اینکه بوروسیادورتموند با 3 گل در زمین تاتنهام شکست خورده و شالکه باید با تیم فوق‌العاده پپ گواردیولا، منچسترسیتی، روبه‌رو شود، بایرن بیشترین شانس را در میان تیم‌های آلمانی برای حضور در یک‌چهارم‌نهایی دارد. دورتموند در این فصل صدرنشین بوندس‌لیگا بوده اما در رقابت‌های اروپایی این بایرن است که عادت به صعود به مراحل پایانی دارد.

اما هر هوادار لیورپول از تماشای تقلای بایرن مقابل آگزبورگ دلایل زیادی برای خوش‌بینی نسبت به تیمش خواهد داشت.

فیلیپ مکس، بال آگزبورگ دوبار از سمت چپ نفوذ کرد که یکی به گل به خودی ثانیه 13 لئون گورتزکا منجر شد و دیگری را جی دونگ وون هافبک تیم ملی کره‌جنوبی گل کرد. کینگزلی کومان که با وجود مصدومیت به بازی امشب می‌رسد، بایرن را نجات داد با دو گلی که زد و یکی که برای داوید آلابا ساخت، اما ماتیاس سامر کاپیتان و مربی سابق دورتموند که در حال حاضر کارشناس یورو اسپورت است، می‌گوید: «شما نمی‌توانید لیورپول و آگزبورگ را با هم مقایسه کنید. اگر اشتباهات مقابل آگزبورگ و تزلزل مدافعان کناری در این بازی تکرار شود، کار بایرن خیلی سخت می‌شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز