خبرگزاری کار ایران

بیاتلو: نود چوب جوانی اش را می خورد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۵۳

سرمربی باشگاه نود ارومیه می گوید نود ارومیه تیم جوانی است که در سه بازی خارج از خانه خود در مقابل تیم های مدعی با حداقل اختلاف بازی را واگذار کرده است و می توان گفت در هیچ یک از این دیدار ها مستحق باخت نبوده بلکه از موقعیت های خود استفاده نکرده و چوب جوانی اش را خورده است.

به گزارش ایلنا،  وحید بیاتلو ضمن بیان این مطلب افزود: آلومینیوم در این دیدار با احتیاط بازی کرد و بازیکنان این تیم مثل بازیهای گذشته به میدان آمدند تا ابتدا بازی را نبازند و سپس برای پیروزی تلاش کنند و با بازی مستقیم و روی کرنری که بدست آوردند توانستند به گل دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: نود ارومیه تیم جوانی است که در سه بازی خارج از خانه خود در مقابل تیم های مدعی با حداقل اختلاف بازی را واگذار کرده است و می توان گفت در هیچ یک از این دیدار ها مستحق باخت نبوده بلکه از موقعیت های خود استفاده نکرده و چوب جوانی اش را خورده است.

سرمربی تیم نود ارومیه همچنین به تمجید از عملکرد داور مسابقه پرداخت و تصریح کرد: قضاوت داور در این دیدار مشکلی نداشت و وی توانست به خوبی بازی را اداره کند، ضمن اینکه پنالتی ای که وی به نفع آلومینیوم در این دیدار اعلام کرد به عقیده من پنالتی بود و به درستی اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز