خبرگزاری کار ایران

عالیشاه تنها بازمانده جدال پنج سال قبل

دومین مصاف پدیده و پرسپولیس در جام حذفی؛ یحیی و تیمش به دنبال رویاپردازی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۶۰

این دومین تقابل پرسپولیس و پدیده در جام حذفی محسوب می‌شود و دو تیم پنج سال پیش نیز در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف هم رفته بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاگردان برانکو ایوانکوویچ از ساعاتی دیگر در آزادی میزبانی از پدیده شهر خودرو را برعهده دارند. این دومین بار است که دو تیم در چارچوب جام حذفی با هم مصاف می‌کنند. در تقابل قبلی پرسپولیس موفق شد با یک برتری پرگل مانع از شگفتی سازی تیم پدیده که از لیگ آزادگان در این مرحله حاضر شده بود، شود.

پدیده اکنون با چند فصل سابقه حضور در لیگ برتر و تجربه‌ای که کسب کرده، توانسته در فصل جاری حتی مدعی جام نیز لقب گیرد و کورس جالب توجهی با دیگر مدعیان در صدر جدول دارد. حالا آنها حتی با وجود با باختی که چندی پیش در لیگ برتر مقابل پرسپولیس متحمل شدند و نیم فصل دوم را با شکست آغاز کردند، با روحیه پیروزی و حضور در نیمه نهایی و پیش روی در جام حذفی به تهران می‌آیند.

اولین تقابل دو تیم در جام حذفی به سال 92 برمی‌گردد؛ جایی که اگرچه بازی کیفیت و شرایط دلچسبی در دقایق ابتدایی نداشت اما در ادامه هر دو  عملکرد بهتری را ارائه دادند و از هر طریق به دنبال برد و صعود به مرحله بعد بودند. با این حال بازی در وقت عادی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا هواداران پرسپولیس شاهد آتش بازی این تیم در وقت اضافه باشند. شاگردان علی دایی در وقت اضافه با ثبت 4 گل دیگر در نهایت این بازی را با نتیجه 5 بر یک به سود خود خاتمه دادند تا راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند. گل‌های پرسپولیس را در آن دیدار محمد نوری، علیرضا نور‌محمدی، یونس شاکری، میلاد غریبی و هادی نوروزی به ثمر رساندند.

نکته جالب بازی امروز حضور یونس شاکری زننده یکی از گل‌های بازی قبل در تیم مشهدی است. او این روزها شرایط خوبی را در پدیده سپری می‌کند و در فصل جاری با نمایش خوبش و به ثمر رساندن سه گل، به یکی از امیدهای اصلی یحیی گل‌محمدی برای کامیابی در بازی امروز مقابل پرسپولیس تبدیل شده و البته نشان داده راه گلزنی به این تیم را خوب بلد است. میلاد غریبی دیگر بازیکنی که در آن موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد هم بعدها به پدیده پیوست و دو دوره لیگ را در این تیم حضور داشت اما اکنون در لیگ دسته اول و تیم فجرسپاسی حضور دارد.

از میان شاگردان دایی که در آن بازی حضور داشتند در حال حاضر تنها امید عالیشاه اکنون نیز برای این تیم بازی می‌کند؛ بازیکنی که سابقه گلزنی به پدیده را هم دارد. بازیکنی که در این فصل بیشتر در نقش گلساز برای سرخ‌ها ظاهر شده است.

پرسپولیس در مسیر رسیدن به این مرحله با شرایط سختی روبرو نبود؛ آنها در اولین بازی با نود ارومیه لیگ یکی مصاف دادند و توانستند با گل محمد انصاری و کسب پیروزی خفیف از سد این تیم بگذرند و در بازی بعد هم با همین نتیجه سپیدرود را از پیش رو برداشتند.

پدیده اما با حریفان قدری روبرو بوده و در بازی با ذوب‌آهن و فولاد به پیروزی رسیده است که پیروزی مقابل این حریفان لیگ برتری و مدعی نشان از آمادگی پدیده در این دوره از جام حذفی و دورخیز آنها برای کسب اولین جام می‌دهد و باید دید برانکو و تیمش قادر خواهند بود ترمز رویاپردازی آنها را بکشند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز