خبرگزاری کار ایران

بهترین فصل اشکان بعد از جام جهانی 2014

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۷۳

کاپیتان تیم ملی ایران در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی، با سطح بالای آمادگی خود یکی از مهره‌های کلیدی تیم تراکتورسازی تبریز بوده است.

به گزارش ایلنا،کاپیتان تیم ملی ایران در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی، با سطح بالای آمادگی خود یکی از مهره‌های کلیدی تیم تراکتورسازی تبریز بوده و در بازی حساس و شش امتیازی روز جمعه برابر استقلال با گل حساسی که زد توانایی‌ها و ارزش‌هایش را بیشتر نشان داد.

اشکان دژآگه بعد از سه فصل ناموفق در تیم‌های مختلف، این فصل به تراکتورسازی پیوست و حالا تبدیل به یکی از ستاره‌های لیگ برتر و مهمترین بازیکنان تیمش شده است. او در این فصل و در سیزده بازی که برای تراکتوری‌ها به میدان رفته سه گل حساس و دو پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. او در بازی حساس و شش امتیازی برابر استقلال که روزجمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد تک گل تیمش را با یک ضربه زیبا به ثمر رساند تا تبدیل به ستاره اول تیم سرخ تبریز شود.

بهترین فصل اشکان در 5 سال

با توجه به اینکه تنها هجده هفته از رقابت‌های لیگ برتر می گذرد اشکان دژآگه از نظر آمار و ارقام یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند. او در تراکتورسازی و در سیزده بازی 3 گل زده و 2 پاس گل داده و در مجموع 1058 دقیقه در بازی بوده است. او میانگین 24/0 گل زده در هر بازی را به نام خودش ثبت کرده و میانگین 81 دقیقه در هر مسابقه به میدان رفته است که این بهترین آمار و ارقام این بازیکن در سال‌های اخیر به شمار می‌آید.

اشکان و سه فصل دوری از دژآگه

اشکان دژآگه زمانی که بازیکن جوان و باآینده در تیم ولفسبورگ آلمان بود توسط فوتبال‌دوستان ایرانی شناخته شد هرچند تلاش مربیان تیم ملی ایران برای حضور او در ایران تا قبل از حضور کی‌روش میسر نشد. اشکان از همان اولین بازی‌هایش برای تیم ملی ایران درخشید و تبدیل به یک ستاره محبوب و مهم برای تیم ملی برگزیده شد. او اما در سال‌های اخیر در مسیر فوتبال باشگاهی‌اش موفقیتی کسب نکرد هرچند نمایش او در این فصل همراه تراکتور و بازی‌های درخشانش در جام ملت‌های آسیا نشان از بازگشت باشکوه او دارد.

ناتینگهام فارست: 14 دقیقه

دژآگه قبل از حضور در تراکتورسازی و از هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال چمپیون‌شیپ انگلستان به تیم ناتینگهام‌فارست پیوست اما تنها در اولین هفته حضورش در این تیم 14‌دقیقه به میدان رفت و دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد. این مصدومیت باعث شد اشکان تا پایان فصل دیگر نتواند برای این تیم به میدان برود.

ولفسبورگ: 2 بازی در تیم دوم

کاپیتان تیم ملی ایران از هفته نوزدهم بوندسلیگا بعد از دو فصل حضور در فوتبال قطر به ولفسبورگ پیوست اما در همان هفته‌‌های ابتدایی دچار مصدومیت شد و 9‌هفته نتوانست بازی کند. او در بازگشت نیز به تیم دوم ولفسبورگ منتقل شد و دو بازی را در این تیم انجام داد. او در پایان فصل بدون انجام حتی یک بازی بوندسلیگا را ترک کرد.

العربی: 8 گل در دو فصل

اشکان دژآگه بعد از درخشش در بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل همراه تیم ملی ایران، به فوتبال قطر آمد و دو فصل در تیم العربی قطر بازی کرد. او در اولین فصل حضورش در لیگ قطر 24 بازی انجام داد و 5 گل هم زد. در فصل دوم یعنی سال 2016-2015 نیز او 21 بازی و 3 گل را به نام خودش ثبت کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز