خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه همکاری بین دبیرخانه کلانشهرها و شرکت خدمات اداری شهر منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۵۱

تفاهم‌نامه همکاری با دبیرخانه کلانشهرهای کشور و شرکت خدمات اداری شهر امضا شد.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی قاضی‌زاده هاشمی (مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر) با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در چهار حوزه «تامین نیروی انسانی»، آموزش و توسعه منابع انسانی» و «مشاوره مدیریت» و «خدمات ویژه برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها، پرورش ایده‌های خلاق و برگزاری تورهای آموزشی» تاکید کرد: دوره‌های تخصصی مدیریت شهری و پروژه‌های مشاوره مدیریت شهری همچنین آموزش اعضای شوراهای شهر و روستاهای سراسر کشور جزو مهم‌ترین اقدامات شرکت خدمات اداری شهر است.

در همین راستا مصطفی قاضی‌زاده هاشمی در نشستی با معاونان برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی کلان شهرهای اهواز، شیراز و مشهد از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی ادامه داد: از آنجا که شرکت خدمات اداری شهر، یک شرکت تخصصی در حوزه مدیریت شهری است و در شهرداری تهران کارنامه قابل قبولی داشته است، درصدد گسترش فعالیت‌های خود به کلانشهرها هستیم و تصور می‌کنیم که در این زمینه بتوانیم از همکاری مجموعه دبیرخانه کلان‌شهرها در انتقال تجربیات موفق بهره ببریم.

کمال مرادی، مدیر دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران نیز در این دیدار اظهار داشت: انتقال تجارب کلان شهرها به یکدیگر یکی از وظایف دبیرخانه است و کلانشهرها نیز به طور مستمر خواستار بهره‌مندی از تجارب یکدیگر هستند.

وی در این رابطه افزود: به نظر می‌رسد از طریق فعالیت‌هایی همچون اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، انجام طرح‌های پژوهشی و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی و دانشی بتوان در راستای انتقال تجربیات گام برداشت.

در انتهای این نشست مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح همکاری‌های مشترک با بکارگیری خبرگان مدیریت شهری در تهیه برنامه راهبردی و استراتژیک حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری و عملیاتی کردن برنامه‌ها تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز