خبرگزاری کار ایران

تجمع همزمان کارگران خدماتی و آتش‌نشانان شهرداری آبادان

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۲۷

شماری از کارگران مجموعه شهرداری آبادان در اعتراض به مشکلات صنفی خود دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز دو‌شنبه (۲۹ بهمن ماه) شماری از کارگران مجموعه شهرداری آبادان تجمع کردند.

کارگران حاضر در این اجتماع مدعی هستند که دو تا سه ماه مطالبات مزدی طلبکارند. آنها می‌گویند علاوه بر حقوق، حق بیمه آنها نیز با تاخیر به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

به گفته کارگران کارگران شهرداری آبادان، پس از هر بار تجمع، مسئولان شهری یک ماه از معوقات مزدی آنها را آنهم به صورت پایه حقوق به حساب کارگران واریز می‌کنند.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود؛ جدا از مطالبات کارگران خدماتی و فضای سبز، تعدادی از کارگران واحد آتش نشانی نیز به نمایندگی از همکاران خود در ادامه پیگیری‌های صنفی، تجمع اعتراضی دیگری را در مقابل دفتر امام جمعه آبادان برپا کردند.

مطالبات کارگران آتش‌نشان تقریبا مشابه مطالبات مزدی و بیمه‌ای کارگران خدماتی و فضای سبز است.

این کارگران می‌گویند: بی‌نظمی در پرداخت حقوق و بیمه آنها در حالی ادامه دارد که شهرداری از دو سال پیش به آتش نشانان لباس کار نداده است و خودروهای آتش‌نشانی به دلیل کمبود منابع مالی تجهیز نشده و از ایمنی لازم برخوردار نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز