خبرگزاری کار ایران

رابرت مولر پیشنهاد داد:

بیش از ۲۰ سال زندان برای مدیر پیشین کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۸۸

مسئول تحقیقات ویژه مداخلات روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست‌جمهوری ایالات متحده خواستار ۲۰ سال حبس برای مدیر پیشین کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهوری این کشور شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندپندنت، «رابرت مولر» مسئول تحقیقات ویژه مداخلات روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست‌جمهوری ایالات متحده، خواستار آن شده که «پل منافورت»، مدیر پیشین کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهوری این کشور، دستک به ۲۰ سال زندان محکوم شود. 

مولر همچنین از قاضی خواسته که هر چه زودتر این دوره محکومیت را تایید و به اجرا دربیاورد. از آنجایی که منافورت ۶۹ سال دارد، اجرای مجازات ۲۰ ساله برای او به منزله حبس ابد است. 

دادستان‌های پرونده مولر در نامه‌ای خطاب به دادگاه که شامگاه گذشته -جمعه- منتشر شد، عنوان کردند: «منافورت برای یک دهه چنان رفتار کرده که گویی ورای قانون قرار دارد و از دولت فدرال و مؤسسات گوناگون مالی میلیون‌ها دلار پول گرفته است.»

در این نامه همچنین آمده است: «این حکم باید نشانگر جدی بودن این جرایم باشد و هم منافورت را در بر گیرد و هم دیگر افرادی را که در این پرونده دخیل بوده‌اند.»

دفتر رابرت مولر پیشنهاد داده که منافورت به حداقل ۱۹ سال و پنج ماه و حداکثر ۲۴ سال و پنج ماه زندان محکوم شود. منافورت به کلاهبرداری، فرار مالیاتی و دیگر جرایم مالی مرتبط پول‌هایی متهم شده که هنگام کار با سیاستمداران اوکراینی به دست آورده است. 

دفتر مولر اعلام کرد که قاضی نباید در صدور حکم توجهی به سن منافورت داشته باشد. 

در نامه دادستانی همچنین آمده است: «منافورت از سر ضرورت یا مضیقه دست به این جرایم نزده بود. وی در آن زمان تحصیل‌کرده، از منظر حرفه‌ای موفق و از لحاظ مالی تامین بود. با وجود تمام این شرایط، او باز هم خزانه‌داری ایالات متحده را فریب داد و بیش از شش میلیون دلار فرار مالیاتی انجام داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز