خبرگزاری کار ایران

باشگاه استقلال مدعی شد

با استناد به شادی گل کاستا؛ دژاگه باید اخراج می‌شد!(فیلم)

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۳۴۲

باشگاه استقلال تهران معتقد است اشکان دژاگه پس از گلزنی برابر این تیم در بازی امروز باید از زمین بازی اخراج می‌شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسمی سایت استقلال، اشکان خورشیدی داور دیدار استقلال و تراکتورسازی متاسفانه در کنار اشتباهات خود در برخی از صحنه ها، اشتباه تاثیر گذاری در جریان مسابقه و در عدم اخراج اشکان دژاگه داشت.

میرزا بیگی کارشناس داوری درباره صحنه شادی دژاگه می‌گوید: وقتی یک بازیکن بعد از گل حرکت تحریک آمیزی انجام بدهد، پیراهنش را در بیاورد و یا از فنس ها بالا برود باید کارت زرد دریافت کند.

عکس امیرحسین خیرخواه به وضوح نشان می دهد که دژاگه بعد از گل در دقیقه 56 باید با کارت زرد دوم جریمه می شد اما داور مسابقه از اخراج بازیکن حریف خود داری کرد تا باز هم شاهد یک اشتباه بزرگ از داوران در دیدارهای 6 امتیازی علیه استقلال باشیم. پیش از این داوران در دیدار با سپاهان و پدیده با عدم اعلام پنالتی به سود استقلال و به اشتباه مردود اعلام کردن گل استقلال، در نتیجه مسابقه تاثیر گذار بودند.

به گزارش ایلنا، همچنین سایت باشگاه استقلال تصویری از نحوه شادی گل دیگو کاستا بازیکن اتلتیکو مادرید که مانند دژاگه از پله های ورزشگاه بالا رفت و با تصمیم داور مسابقه و با دریافت کارت دوم، اخراج شد را منتشر کرد که در زیر مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز