خبرگزاری کار ایران

در مسابقات شهر قم؛

نونهال آبیکی در مسابقات بین‌المللی کاراته بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۲۵۳

فرزانه حبیب‌نژاد کاراته‌کای آبیکی نماینده استان قزوین در مسابقات بین‌المللی کاراته شوتوکان W.S.O بانوان، مدال نقره بر گردن آویخت و نائب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرزانه حبیب‌نژاد کاراته‌کای آبیکی به عنوان تنها نماینده استان قزوین، در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته شوتوکان W.S.O که با حضور کاراته‌کاران خارجی از ۲۱ کشور و تیم‌‌‌هایی از سراسر کشور به میزبانی استان مقدس قم برگزار شد، حضور یافت.

وی با شکست رقبای ایرانی و خارجی خود، موفق به کسب مدال با ارزش نقره رشته کومیته انفرادی رده کمربند قهوه‌‌‌ای - مشکی، وزن منهای ۴۶ کیلوگرم در رده سنی ۱۲ تا ۱۳ سال در این دوره از مسابقات شد.

فرزانه حبیب‌نژاد با وزن ۴۰ کیلوگرم باید در رده وزنی ۴۲ کیلوگرم مسابقه می‌داد اما با توجه به قرعه کشی مسئولان برگزاری مسابقات در رده کمربند قهوه‌‌ای - مشکی به رقابت در یک وزن بالاتر یعنی ۴۶ کیلوگرم پرداخت.

این کاراته‌کا به مربیگری خانم‌ها مرانی و صوفی با پیروزی بر همه رقبا به دیدار فینال راه یافت و در یک رقابت نفس‌گیر تنها با اختلاف یک امتیاز در لحظات آخر مسابقه، مدال نقره را به گردن آویخت.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های کاراته بین‌المللی شوتوکان در بخش بانوان از روز پنج‌شنبه ۲۵ بهمن ۹۷ با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور و ورزشکاران خارجی از ۲۱ کشور از جمله هلند، استرالیا، آفریقای‌‌‌‌‌جنوبی، لیبی، کنگو، مالزی، میانمار، تاجیکستان، افغانستان، لبنان، پاکستان، نیجریه، مالی، سریلانکا، ترکیه، هند، اندونزی و ازبکستان در سالن ۲۰۰۰ نفری شهید حیدریان قم گشایش یافت.

در این مسابقات که به مدت دو روز در رشته کاتا انفرادی و تیمی و کومیته انفرادی در همه رده‌های سنی برگزار ‌شد، ورزشکاران خارجی حضور داشتند و این رویداد فرصتی ارزشمند برای تجربه‌‌‌اندوزی بانوان کاراته‌‌‌کا‌ی کشور بود.

در این دوره از مسابقات کاراته‌کاهایی از شهر مقدس قم، کرمانشاه، هرمزگان، همدان، البرز، کرمان، مازندران، خوزستان، گیلان، فارس، مرکزی و تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز