خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: شجاع واقعاً امروز عصبانی بود/ تیم‌ها یاد گرفته‌اند، بیانیه می دهند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۸۰

دروازه بان تیم پرسپولیس می گوید در جریان بازی به شجاع خلیل‌زاده گفتم که درگیر نشود. اگر وارد دعوا شویم تمرکز خودمان به هم می‌ریزد. شجاع واقعاً امروز عصبانی بود

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در مورد حواشی رخ داده در بازی گفت: در جریان بازی به شجاع خلیل‌زاده گفتم که درگیر نشود. اگر وارد دعوا شویم تمرکز خودمان به هم می‌ریزد. شجاع واقعاً امروز عصبانی بود. همه باید این را بدانند که هیچکس نمی‌تواند پرسپولیس را زمین بزند، اینکه داوری است.

وی افزود: ما می‌دانستیم بازی سختی داریم و ترس‌مان از این بود که نتوانیم گل بزنیم. حریف آمده بود که روی تمرکز بچه‌های ما کار کند و به هم بریزد.

دروازه‌بان پرسپولیس تأکید کرد: اگر تمرکزمان را از دست می‌دادیم تا صبح هم نمی‌توانستیم گل بزنیم به همین دلیل من چندین بار آمدم که بازیکنان را به آرامش دعوت کنم. داور هم بازی از دستش در رفته بود. به خاطر اتفاقات بازی با فولاد داور امروز آمده بود که کنترل بیشتری کند اما نتوانست و دو خطای مهم گرفته نشد.

بیرانوند عنوان کرد:‌ما امروز موقعیت آنچنانی نداشتیم اما از دو موقعیتی که گیرمان آمد به خوبی استفاده کردیم. متأسفانه تمرکز کافی نداشتیم و چیزی که برانکو می‌خواست را انجام ندادیم دوست داشتیم زودتر هواداران را خوشحال کنیم و عجله کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم‌ها یاد گرفته‌اند که قبل از هر بازی بیانیه بدهند، گفت: نمی‌دانم این چه کاری است فدراسیون باید رسیدگی کند و خودم مخالف این کارها هستم.

برانکو در مورد دلیل افت پرسپولیس گفت:‌بازیکنان جدیدی که اضافه شده‌اند نیاز به هماهنگی دارند و این کار زمان می‌برد برانکو هم گفته شرایط خیلی سخت است و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز