خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر؛

پرسپولیس 2 - استقلال خوزستان صفر/ 3 امتیاز حساس در حساب شاگردان برانکو

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۹۹۷

پرسپولیس در هفته هجدهم میزبان استقلال خوزستان بود و به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان بود.

سرخپوشان در حالی به مصاف حریف خود رفتند که هفته گذشته مقابل یک تیم اهوازی دیگر یعنی فولاد خوزستان در اهواز نخستین شکست خود در فصل را تجربه کرده و با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کردند.

از طرفی استقلال خوزستان هم که با هدایت کریم بوستانی حال و روز خوشی در جدول ندارد برای فرار از این وضعیت نیاز داشت تا از این دیدار دشوار حداقل یک امتیاز بگیرد و همین موضوع از نکات جذاب بازی  بود.

پرسپولیس در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه(سروش رفیعی 61)، علی علیپور، مهدی ترابی(مهدی شریفی 81)، بشار رسن(سیامک نعمتی 68) و ماریو بودیمیر

 

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، سیدساسان شیرمردی، محمد شریفی، ایوب کلانتری،وحید نامداری، وحید حمدی نژاد، میثم کریمی، وحید خشتان(مجتبی رمضانی 73)، امیر حسین باقرپور( رضا درویشی 87)،مصطفی کیانی، میثم شاه مکوند زاده

 

داوران: موعود بنیادی فر - تورج عیوض محمدی - علی دودانگه

 

کارت زرد: مصطفی کیانی (دقیقه 33) وحید نامداری (دقیقه ۶۸) از استقلال خوزستان و شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۵۳) از پرسپولیس 

کارت قرمز: مصطفی کیانی (35) از استقلال خوزستان

گل: جلال حسینی (61) و علی علیپور (87) برای پرسپولیس

 

دقایق حساس بازی:

 

 

دقیقه 87 (پرسپولیس 2 - استقلال خوزستان صفر/ علی علیپور): همکاری خوب علیپور و نعمتی در چند مرحله یک ضد حمله در اختیار سرخپوشان قرار داد و علیپور توانست با یک ضربه فنی و دقیق برای دومین بار دروازه تیمش را باز کند.

دقیقه 85: ارسال شیری تبدیل به یک ضربه کرنر برای پرسپولیس شد.ضربه کرنر رفیعی را دروازه بان استقلال خوزستان دفع کرد.

دقیقه 76: شوت کامیابی نیا از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 70: نفوذ شایان مصلح یک ضربه کرنر برای پرسپولیس به همراه داشت که این ضربه را ترابی روی دروازه به شکل کوتاه زد ولی سروش رفیعی توپ را لو داد!

دقیقه 62 (پرسپولیس یک - استقلال خوزستان صفر/ سیدجلال حسینی): کرنر ارسالی روی دروازه استقلال خوزستان در موقعیتی خوب روی سر جلال حسینی نشست و او هم با یک ضربه سر دقیق دروازه گروسیان را باز کرد.

دقیقه 53: روی یک ضد حمله سریع، باقرپور در شرایطی مشکوک به خطا از شجاع خلیل‌زاده عبور کرد و بیرانوند را هم از پیش رو برداشت ولی مقابل دروازه خالی پرسپولس ضربه او با بی‌دقتی به بیرون رفت.

دقیقه 51: کلانتری ضربه کاشته استقلال خوزستان را زد که شجاع خلیل زاده توپ را دفع کرد.

دقیقه 43: ارسال بد شیری از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.قبل از این صحنه بازیکن پرسپولیس روی محمد شریفی مرتکب خطا شد که داور آن را نگرفت!

دقیقه 42: استقلال خوزستان در یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد که حسینی توپ را در محوطه جریمه به خوبی از مهاجم حریف گرفت.

دقیقه 34: ضربه بشار رسن را مدافعان برگشت دادند و توپ به ترابی رسید که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: شوت میثم کریمی بازیکن استقلال خوزستان با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 22: شوت علیپور با دفع ناقص گروسیان در ریباند فرصت خوبی نصیب عالیشاه کرد که این بازیکن اعتقاد داشت دروازه‌بان استقلال خوزستان روی او مرتکب خطای پنالتی شده است. این اعتراض با هجمه بازیکنان دو تیم ثانیه‌ای بازی را با اختلال مواجه کرد.

دقیقه 18: شوت از پشت محوطه جریمه توسط مصطفی کیانی با اختلاف از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 13: مهدی ترابی در میان ازدحام خط دفاعی استقلال خوزستان ضربه‌اش را به سختی نواخت که توپ از کنار دروازه حریف راهی بیرون شد.

دقیقه 1: فرار علی علیپور پشت مدافعان استقلال خوزستان و ضربه ناگهانی او با اختلاف کمی از بالای دروازه گروسیان راهی اوت شد.

دقیقه 4: ارسال از ضربه ایستگاهی توسط بشار رسن با ضربه علی علیپور اولین فرصت گلزنی سرخ‌ها را شکل داد که ضربه سر مهاجم پرسپولیس از فضای بالای دروازه گروسیان راهی اوت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز