خبرگزاری کار ایران

سایه شوم زدوبند در رسانه‌های لیگ یکی؛ پول ندهید نابودتان می‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۴۹۷

عدم پوشش رسانه‌ای لیگ یک در سطح اول رسانه‌ها مخصوصا رسانه ملی، باعث شده است تا این مسابقات تبدیل به جولانگاه باجگیران رسانه‌ای شود.

به گزارش ایلنا، گستره مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به انضمام لیگ‌های دو و سه، موقعیت جغرافیایی وسیعی را به این دسته‌جات مسابقات فوتبال باشگاهی ایران داده است.

عدم پوشش رسانه‌ای در سطح اول رسانه‌ها مخصوصا رسانه ملی، باعث شده است تا این مسابقات تبدیل به جولانگاه باجگیران رسانه‌ای آنهم در قالب و بستر چرک و خاکستری شبکه‌های اجتماعی شود.

طیف وسیعی از استعدادهای جوان فوتبال کشورمان در این مسابقات حضور دارند.جوانانی لایق که با هزاران امید و آرزو،رنج تمرینات سخت و بی‌پولی را به جان میخرند تا به دروازه های خوشبختی برسند اما اسیر چنگال آلوده رسانه‌های تلگرامی میشوند.

دایره فعالیت این رسانه‌ها اما محدود به بازیکنان نمیشود و آنها با وقاحت تمام و بواسطه فضای بی‌دروپیکری که در فضای مجازی وجود دارد،اقدام به باج‌خواهی از مدیران باشگاه‌ها میکنند.در این میان متاسفانه،تعداد محدودی از مربیان و مدیران آنها را همراهی کرده و با زدوبند با آنها اقدام به تخریب رقیب می‌کنند.

اشخاصی هستند که با وعده پول آنها را مجاب به همراهی در جهت مقاصد شوم میکنند.

حمله‌های گاه و بیگاه به مالک یکی از تیمهای مدعی صعود لیگ یکی از این قبیل تحرکات کثیف می‌باشد.ردپای برخی از عوامل سابق این باشگاه در این زمینه به وضوح دیده میشود.

در این ارتباط و برای مقابله با این باندهای اینترنتی قطعا در بزنگاههای حساس و با کد و مدارک بیشتر خواهیم نوشت تا کسانیکه با پیغام "پول ندهی نابودت میکنیم" سعی در اخاذی دارند،نقاب از چهره بیندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز