خبرگزاری کار ایران

آربلوا مداقع سابق رئال ماردید :

از تماشای لیونل مسی خوشم نمی آید!/ امیدوارم زودتر بازنشست شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۴۲۹

آلوارو آربلوا می گوید که هرگز از تماشای باز لیونل مسی لذت نمی‌برد زیرا او در بارسلونا بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا آلوارو آربلوا مدافع سابق رئال مادرید که از 2009 تا 2016 برای مادریدی ها 237 بار به میدان رفته است و بار ها برابر لیونل مسی در الکلاسیکو ها قرار گرفته است؛ می گوید که که امیدوار است هرچه زودتر مسی بازنشسته شود! او که خود چند سالی است بازنشست شده است، اذعان می کند که به مادرید وفادار است و این علاقه در قلب او ریشه دوانده است. او می گوید که روز ها را شمارش می کند تا موعد بازنشستگی مسی از فوتبال فرا رسد. 

او در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الچرینگو می گوید : "من آنتی بارسلونا نیستم، ولی همیشه آرزوی باخت بارسلونا را دارم زیرا این برای رئال بهتر است.

آیا می خواهم آنها در لیگ قهرمانان شکست بخورند؟ بله، یک رقیب کمتر بهتر! 

بارسلونا همیشه یک تیم چالشی بود. آنها یک تیم عالی و دارای یک بازیکن فوق العاده (مسی) اند. من به آنها بسیار احترام میگذارم."

آربلوا که به جز رئال، در لاکرونیا، لیورپول و وستهام نیز توپ زده است، می گوید حتی می خواهد که بارسلونا تمریناتش را نیز از دست بدهد! چه برسد به این که یک بازی را ببرد. 

آربلوا دو لیگ قهرمانان، یک لالیگا و دو کوپا دل ری را با رئال مادرید در کارنامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز