خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

تامین اعتبار 2 طرح راه‌سازی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۵۶

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از تامین اعتبار طرح‌های راه‌سازی قزوین - الموت- تنکابن و قزوین -رحیم آباد- کلاچای از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مسعود حق لطفی روز چهارشنبه در این باره گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و ضرورت تکمیل طرح‌های شریانی و مهم استان، نشستی با نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از ارایه توضیحات فنی و تاکید بر اهمیت اجرای طرح‌های یاد شده، دستور تامین اعتبارات مورد نیاز در این خصوص صادر شد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با احداث و تکمیل جاده‌های یاد شده بدون شک شاهد تحولات گسترده و سازنده ای در حوزه حمل و نقل استان خواهیم بود.

به گفته حق لطفی، بهره‌برداری از مسیرهای قزوین -الموت- تنکابن و قزوین -رحیم آباد- کلاچای می‌تواند بخش بزرگی از مشکل ترافیک را در مسیرهای منتهی به شمال کشور حل کرده و بار ترافیکی موجود را نیز تاحدود زیادی مرتفع کند.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان منطقه الموت را پهنه ای تاریخی و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوان دانست و گفت: بهره برداری از مسیرهای منتهی به استان های مازندران و شرق گیلان می‌تواند بستر بسیار مناسبی را برای استفاده از ظرفیت های یاد شده فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز