خبرگزاری کار ایران

بانک ملت کام زندانیان را شیرین کرد/ سرمایه‌گذاری بانک‌ملت در کارهای نیک

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۳۹

خانواده‌‌های بسیاری از زندانیان نیازمند، در معرض انواع آسیب‌‌های اجتماعی قرار دارند. خانواده‌‌ای که با به زندان افتادن همسر و سرپرست‌شان احتمال مبتلا شدن‌شان به عواملی همچون طلاق، ناامنی و آسیب‌های غیر اخلاقی بسیار زیاد است.

به گزارش ایلنا، براساس آمار اعلامی ستاد دیه کشور، ۸۶ درصد زندانیان جرایم غیرعمد متاهل و ۸۲ درصد آنان دارای فرزند هستند. زندانیان جرایم غیرعمد آن دسته از زندانیانی هستند که به واسطه جرایمی مانند صدمه بدنی یا قتل غیر عمد ناشی از تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی، محکومیت‌های مالی نظیر مهریه معقول و نفقه، چک های بلامحل غیرکلاهبرداری در زندان ها محبوس هستند.

کمک ۵ میلیارد ریالی بانک ملت به زندانیان در شب‌های قدر

بانک ملت همزمان با شب‌های معنوی قدر و در راستای اقدامات انسان ‌دوستانه، پنج میلیارد ریال کمک نقدی برای آزادی‌ زندانیان ناشی از جرایم غیرعمد، به سازمان زندان‌ها پرداخت کرد. چک این کمک خیرخواهانه از سوی علی اکبر صابریان ، مدیرکل روابط عمومى این بانک به نمایندگی از دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت به دکتر اصغرجهانگیر،  رییس سازمان زندان‌های کشور تقدیم شد.

اقدام خیرخواهانه بانک ملت مورد توجه برنامه تلویزیونی ماه عسل قرار گرفت و این برنامه پرمخاطب با پخش ویدیویی از دیدار مدیرکل روابط عمومی بانک ملت و رییس سازمان زندان‌ها و تصویر چک صادره این بانک، به تجلیل از این اقدام پرداخت. بانک ملت علاوه بر اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای آزادسازی زندانیان، کمک های بلاعوض قابل توجهی در سال های اخیر برای این امر خیر اختصاص داده است و تاکنون نزدیک به ۱۷ هزار زندانی با مشارکت این بانک به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

کمک ۲۰ میلیارد ریالی بانک ملت به موسسه خیریه کهریزک

بر اساس این گزارش، بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، کارهای خیر زیادی را به ویژه در حوزه آموزش در سطح کشور انجام داده است، دو سالی است که این مشارکت به بخش های دیگر هم تسری پیدا کرده که نمونه آن کمک به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و کودکان کار است . بانک ملت با امضای تفاهمنامه ای ۲۰ میلیارد ریالی برای مشارکت با موسسه خیریه کهریزک، در احداث و تکمیل واحد توانبخشی و کارگاه های هنری ساختمان شقایق مجتمع کهریزک استان البرز مشارکت کرده است.

کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانک ملت به پویش لبخند سازمان بهزیستی

حمایت های سازمان های اقتصادی مانند بانک ملت به سازمان های خیریه ادامه دار شد . تا جاییکه سند کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانک ملت به سازمان بهزیستی در مراسم اختتامیه پویش لبخند ویژه تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار به رییس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی این سازمان، تقدیم شد. استقبال مردم از پویش لبخند را بسیار مطلوب ارزیابی شد ؛ به گونه ای در پویش لبخند ۱۶ میلیارد ریال به صورت نقدی و ۷۷ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی در سراسر کشور جمع آوری شد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و کارفرمایان معرفی شده کمیته امداد امام (ره)

براساس اعلام بخش اعتباری بانک ملت، تسهیلات قرض الحسنه، در سه نوع مشاغل خانگی، خود اشتغالی و کارفرمایی و با سقف فردی ۵ ،۲۰ و ۱۰۰ میلیون تومان به مددجویان و کارفرمایان معرفی شده کمیته امداد امام(ره) پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز