خبرگزاری کار ایران

دراکسلر: پاری سن ژرمن می‌تواند پوگبا را کنترل کند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۱۹

لولیان دراکسلر معتقد است بازیکنان پاری سن ژرمن توانایی کنترل پوگبا در بازی امشب را دارند.

به گزارش ایلنا، ستاره‌ فرانسوی منچستر یونایتد این روزها زیر نظر اوله گونار سولسشیر به فرم ایده‌آل خود رسیده و با گلزنی و ارسال پاس گل در هر مسابقه به مهره‌ کلیدی شیاطین سرخ تبدیل شده است.

لولیان دراکسلر وینگر آلمانی باشگاه پاری سن ژرمن معتقد است که تیمش دارای بازیکنانی است که توانایی متوقف کردن پل پوگبا را در مسابقه ی امشب برابر منچستر در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا دارند.

صدر نشین لیگ فرانسه سه شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بازی رفت در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف شیاطین سرخ خواهد رفت، تیمی که توانسته  زیر نظر سرمربی نروژی خود، سولسشیر، به 10 پیروزی در 11 بازی برسد و در این راه پل پوگبا شاخص ترین مهره‌ی این تیم بوده است.

لولیان درکسلر درباره مسابقه امشب تیمش گفت: منچستر یونایتد تیم قدرتمندی است که بازیکنان با کیفیت زیادی خصوصا در خط هافبک دارد که شاخص ترین آن ها پوگبا و ماتیچ هستند اما پاریسن ژرمن نیز از بازیکنان فوق العاده ای برخوردار است که توانایی کنترل پوگبا را دارند و در گذشته در مسابقات بین آلمان و فرانسه تجربه کنترل پوگبا را دارم، او بازیکن فوق العاده ای است و در زمین میتواند همه کار کند اما بازیکنان ما میتوانند امشب او را کنترل کنند.

با توجه به غیبت نیمار و کاوانی در بازی امشب دراکسلر امیدوار است که در کنار آنخل دیماریا بتوانند جای خالی این 2 بازیکن را پر کنند.

دراکسلر در این باره گفت: با دیماریا صحبت کردم و درباره منچستر یونایتد از او سوال کردم و او نیز چیزهایی به من گفت که البته نمی‌توانم بیان کنم البته چیز بدی نبود. دی ماریا فرم مثبتی دارد و امیدوارم در کنار او امشب بتوانم عملکرد خوبی ارائه کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز